بازی محافظان کهکشان

E3 2021: نسخه جدید بازی محافظان کهکشان معرفی شد

در جریان مراسم E3 2021 از نسخه جدید بازی محافظان کهکشان رونمایی شد که خوشبختانه یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی است و امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

تیم سازنده بازی دئوس اکس به زودی با نسخه جدید بازی محافظان کهکشان – Guardians of the Galaxy بازخواهد گشت.

بازی محافظان کهکشان رسما رونمایی شد

استودیوی ایدوس مونترال و شرکت اسکوئر انیکس در جریان رویداد E3 2021 از بازی محافظان کهکشان رونمایی کردند. این بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص، شما را در نقش استارلرد (Star Lord) قرار می‌دهد و دیگر اعضای تیم محافظان نیز در کنار او قرار دارند و تحت کنترل هوش مصنوعی خواهند بود. داستان بازی چندین سال پس از به پایان رسیدن یک جنگ بزرگ بین کهکشانی رخ می‌دهد، جایی که کمتر از یک سال از تشکیل این گروه می‌گذرد و اعضاء هنوز شناخت کاملی از یکدیگر ندارند.

به گفته‌ی ایدوس، بازیکنان قدرت تصمیم گیری بالایی دارند و انتخاب‌های شما در داستان تاثیر می‌گذارد. برای مثال می‌توانید یک آیتمی که پیدا کرده‌اید را به راکت یا گروت بفروشید و احتمالا این مسئله در یاد شخصیت‌ها باقی می‌ماند. ویدیوی معرفی بازی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید. بازی هنوز به مراحل نهایی توسعه نرسیده اما گیم پلی آن راضی کننده جلوه می‌کند و هر آنچه که از این مجموعه بخواهید را دارد، از موسیقی‌های دهه 80 میلادی تا هیولاهای فضایی عجیب و غریب و سفینه‌های هیجان انگیز.

همان طور که می‌دانید، این اولین همکاری اسکوئر انیکس با مارول نیست و آن‌ها مدتی قبل، بازی انتقام جویان (Avengers) را عرضه کردند که از آن به عنوان یک پروژه‌ی شکست خورده یاد می‌شود. این بازی اگرچه بخش داستانی نسبتا خوبی داشت اما برای عناصر لایو-سرویس، بخش خرید درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و حتی 96 درصد بازیکنان خود را از دست داد! خوشبختانه بازی محافظان کهکشان این مشکلات را ندارد و خبری از میکرو ترنزکشن (Microtransactions) نخواهد بود.

بازی‌های مارول شاید در گذشته قابل دفاع نبودند اما در چند سال اخیر شرایط تغییر پیدا کرده و پس از عرضه بازی مرد عنکبوتی، می‌توان برای آثار آن‌ها هیجان‌زده شد.

بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ 26 اکتبر 2021 (4 آبان 1400) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالبه. کپی فیلم درستش کردن. همه شخصیتت هستن