باتری پک MagSafe

اپل از باتری پک MagSafe با قیمت ۹۹ دلاری رونمایی کرد

کمپانی اپل از باتری پک MagSafe رونمایی کرد. این باتری پک ۹۹ دلاری می‌تواند به پشت قاب آیفون ۱۲ مینی بچسبد و آن را یک بار کامل شارژ‌ کند.

کمپانی اپل در سکوت خبری از باتری پک MagSafe خود رونمایی کرد. این باتری پک که هم اکنون در وب‌سایت شرکت اپل قرار گرفته، دارای رنگ مشکی با روکش مات است و برای شارژ به یک پورت لایتنینگ نیز مجهز است.

برای این آیتم جدید در صفحه پشتیبانی اپل اینگونه نوشته شده که MagSafe Battery Pack می‌تواند با توان ۲۰ وات شارژ شود. این باتری پک آیفون ۱۲ را با توان حداکثر ۱۵ وات شارژ‌ می‌کند، اما فقط در صورتی که به یک آداپتور ۲۰ وات به بالا وصل باشد. همچنین اگر آیفون داخل شارژ‌ باشد، این آداپتور نیز شارژ‌ می‌شود. باتری پک مگ سیف اپل اگر خارج از مدار باشد هم آیفون را با توان ۵ وات شارژ خواهد کرد.

باتری پک MagSafe ، آیفون ۱۲ مینی را کامل می‌کند

در داخل جعبه این باتری پک خبری از شارژر یا کابل شارژ نیست. همچنین اپل اشاره‌ای به این که با خرید باتری پک MagSafe عمر باتری یک آیفون چقدر افزایش پیدا می‌کند نیز نکرده است. اما رسانه‌ها می‌گویند این پک ظرفیت ۱۱.۲ وات ساعتی، معادل ۱۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی دارد که می‌تواند یک بار کامل آیفون ۱۲ مینی را شارژ‌ کند.

باتری پک MagSafe

چند ماه پیش بود که شایعاتی در خصوص اینکه اپل مشغول کار روی توسعه یک باتری پک برای سری آیفون ۱۲ است، شنیده شد. در همان زمان شنیده شد که نمونه‌های اولیه تولید شده این گجت به خاطر مشکلات نرم افزاری با داغی بیش از حد همراه هستند و به همین خاطر توسعه آن کمی طول کشید.

اپل فناوری مگ سیف را همراه با آیفون ۱۲ معرفی کرد. این فناوری از آهن رباهایی استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد پد شارژ بی‌سیم را به پشت قاب گوشی بچسبانید. از آن زمان مگ سیف در لوازم جانبی، قاب‌ها، کیف پول‌ها و سایر لوازم جانبی مخصوص شارژ‌ گوشی‌های سری آيفون ۱۲ به کار رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*