کونیگزگ جسکو 2022

تولید کونیگزگ جسکو 2022 با معرفی نسخه پیش تولید آغاز شد

تولید کونیگزگ جسکو 2022 حدود 2.5 سال پس از رونمایی رسمی اکنون با معرفی نسخه پیش تولید آغاز شد. این خودرو در 125 دستگاه به تولید می‌رسد و در بهار 2022 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شرکت سوئدی کونیگزگ حدود 2.5 سال قبل در نمایشگاه ژنو از هایپرکار جسکو پرده برداشت و اکنون با معرفی یک نسخه پروتوتایپ پیش‌تولید جدید به صورت رسمی از آغاز تولید این خودرو خبر داد. شرکت کونیگزگ قصد دارد فقط 125 دستگاه از جسکو و جسکو ابسلوت را به تولید برساند و آنها را در بهار 2022 میلادی به خریداران تحویل دهد.

مشخصات نسخه پیش تولید کونیگزگ جسکو 2022

کونیگزگ جسکو 2022

نسخه پیش تولید کونیگزگ جسکو از رنگ نارنجی مرواریدی بهره می‌برد که برای بسیاری از علاقه‌مندان تداعی‌گر مدل معروف CCR است. طراحان این رنگ را با تریم نقره‌ای و قطعات فیبر کربنی ترکیب کرده‌اند که این ترکیب نمای جذابی را به وجود آورده است.

کابین جسکو نیز از این رنگ نارنجی کار شده در بدنه بهره می‌برد و در بخش‌های مختلفی از کابین همراه با تزئینات فیبرکربنی می‌توان این رنگ جذاب را مشاهده کرد.

کونیگزگ جسکو 2022

از سایر ویژگی‌های کابین هایپرکار جسکو می‌توان به نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی عمودی روی کنسول میانی، صفحه آمپر دیجیتالی مقابل راننده و دکمه‌های لمسی روی غربیلک فرمان اشاره کرد.

کونیگزگ جسکو 2022

گفتنی است کونیگزگ جسکو 2022 از یک موتور 5 لیتری V8 توئین توربو بهره می‌برد که این خودروساز سوئدی آن را به شکل اختصاصی توسعه داده است. این پیشرانه می‌تواند با سوخت V8 توئین توربو قدرتی برابر با 1600 اسب بخار را به تولید برساند. البته قدرت تولیدی آن با استفاده از بنزین عادی حدود 1280 اسب بخار خواهد بود.

کونیگزگ جسکو 2022

یک گیربکس چند کلاچه ویژه نیز نیروی این پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند که طبق اعلام کارشناسان این گیربکس جزو سریع‌ترین تعویض دنده‌ها در جهان محسوب می‌شود. از سایر ویژگی‌های این هایپرکار می‌توان به آیرودینامیک فعال و لاستیک‌های چسبنده میشلن اشاره کرد. البته این خودرو هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است اما پیش‌بینی می‌شود بتواند در پرفورمنس رکوردشکنی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چقدر بهش میاد این رنگ

  2. بریم واسه رکوردشکنی

  3. کونیگ زگ هر سال داره یه تکنولوژیو رکورد جدید رو ثبت میکنه …. با سخت‌ شدن استانداردای آلایندگی خیلیا فکر میکنن سوپرکارا و هایپرکارای پرفورمنس در نهایت با موتورای بنزینی خدافظی میکنن ولی از نظر من اینجوریا هم نیستش یا حداقل فعلاً اینجوری نیستش

  4. چراغهای عقبش برخلاف سنت سوپرکارها گرد نیست و البته خیلی هم جذابه

  5. تبریک به خودمون 😎