قیمت یواز پاتریوت

قیمت یواز پاتریوت در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ در تیر 1400 اعلام شد

قیمت یواز پاتریوت در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ در تیر 1400 اعلام شد. متقاضیان می‌توانند این دو خودرو روسی را به صورت تحویل فوری با قیمت قطعی خریداری کنند.

دو خودرو روسی پاتریوت شاسی بلند و پیکاپ که مدتی است به شکل مونتاژ در ایران به تولید می‌رسند، اکنون به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی در تیر 1400 روانه بازار شدند. در ادامه جزئیات قیمتی این دو خودرو روسی را مشاهده می‌کنید:

قیمت یواز پاتریوت در تیر 1400

قیمت قطعی خودرو روسی پاتریوت در نسخه شاسی بلند 880 میلیون تومان و در نسخه پیکاپ نیز 850 میلیون تومان اعلام شد.

یواز پاتریوت در بازار ایران با پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر عرضه می‌شود که قادر است قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی تولیدی از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس ۵ سرعت دستی به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. دیفرانسیل‌های این شاسی بلند آفرودی روسی از نوع یکپارچه است و همانند سایر شاسی بلندها از شاسی مستقل نیز بهره می‌برد.

از امکانات این خودرو روسی می‌توان به سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، یخ‌زدای مستقل شیشه جلو، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، سامانه ترمز ABS ، EBD و BA، چراغ روشنایی روز، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب، سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دو کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، محدودکننده سرعت، بلوتوث، سنسور پارک، دوربین عقب، گرمکن فرمان، نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، حالت کمک سبک و سنگین ۴ چرخ محرک و حالت تک دیفرانسیل عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی اشاره کرد.