قیمت یواز پاتریوت

قیمت یواز پاتریوت در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ در تیر 1400 اعلام شد

قیمت یواز پاتریوت در دو نسخه شاسی بلند و پیکاپ در تیر 1400 اعلام شد. متقاضیان می‌توانند این دو خودرو روسی را به صورت تحویل فوری با قیمت قطعی خریداری کنند.

دو خودرو روسی پاتریوت شاسی بلند و پیکاپ که مدتی است به شکل مونتاژ در ایران به تولید می‌رسند، اکنون به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی در تیر 1400 روانه بازار شدند. در ادامه جزئیات قیمتی این دو خودرو روسی را مشاهده می‌کنید:

قیمت یواز پاتریوت در تیر 1400

قیمت قطعی خودرو روسی پاتریوت در نسخه شاسی بلند 880 میلیون تومان و در نسخه پیکاپ نیز 850 میلیون تومان اعلام شد.

یواز پاتریوت در بازار ایران با پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر عرضه می‌شود که قادر است قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی تولیدی از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس ۵ سرعت دستی به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. دیفرانسیل‌های این شاسی بلند آفرودی روسی از نوع یکپارچه است و همانند سایر شاسی بلندها از شاسی مستقل نیز بهره می‌برد.

از امکانات این خودرو روسی می‌توان به سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، یخ‌زدای مستقل شیشه جلو، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، سامانه ترمز ABS ، EBD و BA، چراغ روشنایی روز، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب، سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دو کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، محدودکننده سرعت، بلوتوث، سنسور پارک، دوربین عقب، گرمکن فرمان، نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، حالت کمک سبک و سنگین ۴ چرخ محرک و حالت تک دیفرانسیل عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چه فایده وقتی دولت ازواردات خودرو فقط فکردرامدخودش باشه و رقابت درمملکت مامعنی واقعی خودشونداشته باشه مردم سودی گیرشون نمیادحالاهرچقدرمیخان ماشین واردکنن

  2. یعنی این جعبه لواشکو که نه کیفیت داره نه ظاهر با این قیمت بندازن به مردم شرکتای داخلی با اینهمه ادعا نمیتونن یک اس یو وی سطح پاین مثل این تولید کنن طراحیش مال پنجاه سال پیشه چقدرم تو بووق کرنا داد زدن پاتریوت پاتریوت میکنم روستایهای روسم اینارو سوار نمیشن

  3. این خودرو ۱۰سال پیش ارائه شده

  4. کاش این ماشین مال من بود وهمه ی ما به جای پراید یکی ازاینها داشتیم

  5. اگه ماشین روسی هم مثل موتور روسی باشه که باید چند نفر همیشه همرات باشند که تو سربالایی ها بیان پایین هول بدن

  6. ههه چقدر زشته قیافش