آپدیت iOS 14.7

آپدیت iOS 14.7 با پشتیبانی از باتری پک MagSafe آیفون منتشر شد

اپل آپدیت iOS 14.7 را با هدف پشتیبانی از باتری پک MagSafe تازه معرفی شده مخصوص گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و رفع برخی باگ‌های نرم افزاری منتشر کرد.

امروز اپل آپدیت iOS 14.7 را برای تمام آیفون‌های سازگار منتشر کرد؛ هرچند این کمپانی برخلاف همیشه iPadOS 14.7 را برای تبلت‌هایش منتشر نکرده است. معمولاً اپل به‌روزرسانی‌های iOS و iPadOS را مشترکاً همراه با هم عرضه می‌کند. اما این بار حداقل تا زمانی که مشغول نوشتن این خبر هستیم، خبری از انتشار آیپد او اس نیست.

آپدیت iOS 14.7

آی او اس ۱۴.۷ از باتری پک مگ سیف که به تازگی معرفی شده، پشتیبانی می‌کند. این باتری پک فقط با آیفون ۱۲، ۱۲ مینی، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس سازگار است.

آی او اس ۱۴.۷ همچنین یک قابلیت جدید به نام Apple Card Family را هم ارائه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد محدودسازی خرید از طریق کارت اعتباری و یک اکانت از پیش به مالکیت درآمده را با یک اکانت Apple Card ادغام کنید و به اپلیکیشن Home توانایی مدیریت تایمرها در اسپیکر HomePod را بدهید. علاوه بر این اپلیکیشن Weather و Maps نیز کیفیت هوا را برای کشورهای کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، کره جنوبی و اسپانیا ارائه می‌کند. در نهایت کتابخانه پادکست‌ها در اپلیکیشن Podcasts نیز به شما اجازه می‌دهد تمام برنامه‌ها یا تنها برنامه‌هایی که دنبال می‌کنید را در یک جا مشاهده کنید.

آپدیت iOS 14.7

این به‌روزرسانی باگ‌های مختلفی را هم رفع می‌کند که مهم‌ترینشان این موارد است: غیب شدن گزینه اشتراک‌گذاری پلی لیست در اپلیکیشن Apple Music، توقف پخش صدای Dolby Atmos در Apple Music و ناپدید شدن پیام سرویس باتری بعد از خاموش و روشن کردن برخی مدل‌های آیفون ۱۲.

مطمئناً این آپدیت بزرگی نیست، اما خوب است که خیلی زود آن را روی دیوایس خود نصب کنید. برای نصب آپدیت iOS 14.7 کافیست به صفحه تنظیمات آیفون خود رفته و سپس وارد مسیر General > Software Update شوی.د

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*