اولین تریلر فیلم The Last Duel ریدلی اسکات را تماشا کنید

سرانجام نخستین تریلر رسمی فیلم The Last Duel منتشر شد. در ادامه می‌توانید تریلر اثر جدید و پرستاره ریدلی اسکات بزرگ را تماشا کنید.

بالاخره استودیو قرن بیستم – 20th Century اولین تریلر فیلم The Last Duel را به همراه پوستر جذاب‌اش منتشر کرد. این اثر موردانتظار، جدیدترین ساخته ریدلی اسکات است که در آن بازیگران مطرح و سرشناسی مانند جودی کومر، آدام درایور و مت دیمون به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

این فیلم به داستان‌ خیانت و انتقام در بستر تاریخی قرن ۱۴ می‌پردازد و بر اساس داستان واقعی دوئل‌های قرون‌وسطایی کشور فرانسه در کتاب «آخرین دوئل» ساخته شده است. فیلم جدید ریدلی اسکات در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.

این درام تاریخی و حماسی، ماجرای ژان دو کاروژ و ژاک لو گریس را روایت می‌کند. دو دوست قدیمی که پس از وقوع حوادثی وحشتناک و ناگهانی که به مارگریت، همسر کاروژ مربوط می‌شود، رفاقت‌شان از بین می‌رود. حالا ژان دو کاروژ در فیلم The Last Duel می‌خواهد از خانواده و همسرش در برابر دوست قدیمی خود، ژاک لو گریس محافظت کند. اتفاقی که منجر به شکل‌گیری نبردی بزرگ و جنگی خونین می‌شود؛ جنگی که فقط با مرگ یکی از این دو پایان خواهد یافت.

مت دیمون در نقش ژان دو کاروژ، آدام درایور در نقش ژاک لو گریس و جودی کومر در نقش مارگریت دو کاروژ بازی می‌کند. در فیلم The Last Duel بن افلک هم حضور دارد و در نقش کنت پیر دِ آلنسون (Count Pierre d’Alençon) مقابل دوربین رفته است. فیلمنامه این اثر موردانتظار توسط مت دیمون، بن افلک و نیکول هولوفسنر نوشته شده و بر اساس کتابی از اریک جاگر ساخته شده است.

ریدلی اسکات، کوین جی. والش، جنیفر فاکس، هولوفسنر، مت دیمون و بن افلک جزو تهیه‌کنندگان اصلی فیلم The Last Duel هستند. کوین هالوران، درو وینتون و مدیسون آینلی هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در پروژه حضور دارند. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب فیلم «آخرین دوئل» را تماشا کنید.

بخشی از صحبت‌های دیمون، افلک و هولوفسنر راجع‌به داستان فیلم The Last Duel

این فیلم تلاش می‌کند تا داستان زنی قهرمان و تأثیرگذار را بازگویی کند؛ زنی بزرگ که از دل تاریخ می‌آید اما اکثر مردم اسم‌اش را نشنیده‌اند. ما به عنوان نویسنده، عزم راسخ وی را تحسین می‌کردیم و بر این باور بودیم که این بخش از تاریخ، هم نیاز به روایت دارد و هم می‌تواند عناصر حماسی و درام فیلم The Last Duel را تشکیل دهد. هرچه بیشتر وارد ماجرا شدیم، جنبه‌های بسیاری را راجع‌به مردسالاری رایج در قرن ۱۴ اروپای غربی یافتیم. موضوعی که همچنان در جوامع امروزی به روش‌های محتاطانه‌تر -و در برخی موارد کاملاً بدون تغییر- وجود دارد. ما برای بررسی این حقیقت تغییرناپذیر، تصمیم گرفتیم به قصه‌گویی و ابزار روایت مجهز شویم و از طریق شخصیت‌های مختلف و دیدگاه‌هایشان، داستان را جلو ببریم.

در مجموع به نظر می‌رسد که اثر جدید ریدلی اسکات با استفاده از چهره‌های مطرح سینما و یک داستان تاریخی و حماسی بزرگ، می‌تواند به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های امسال تبدیل شود و علاوه‌بر موفقیت در گیشه، جوایز مختلفی را نیز ازآن خود کند. در نهایت می‌توانید پوستر فیلم The Last Duel را مشاهده کنید.

فیلم The Last Duel

نظر شما درباره فیلم «آخرین دوئل» از ریدلی اسکات چیست؟ آیا این درام تاریخی و حماسی می‌تواند موفقیت‌های گسترده‌ای را برای این کارگردان صاحب سبک به همراه داشته باشد یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*