کیا اسپورتیج 2022

فروش نسل جدید کیا اسپورتیج 2022 در کره جنوبی آغاز شد + تصاویر رسمی و واقعی

فروش نسل جدید کیا اسپورتیج 2022 در کره جنوبی آغاز شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه تولیدی این کراس اوور کامپکت کره‌ای آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا پنجمین نسل اسپورتیج را به مشتریان داخلی تحویل داد. این کراس اوور کامپکت همانند هیوندای توسان از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که توانسته نگاه بسیاری از مشتریان و کارشناسان را به خود جلب کند.

مشخصات نسخه تولیدی کیا اسپورتیج 2022 

کیا اسپورتیج 2022

نخستین سری از نسخه تولیدی کیا اسپورتیج 2022 از رنگ سبز زیتونی بهره می‌برد و در واقع یک نسخه فول با تمام امکانات شامل چرخ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ و چراغ‌های LED جلو محسوب می‌شود. این مدل حدود 4660 میلی‌متر طول و 2755 میلی‌متر فاصله محوری دارد که از این حیث با نسخه بازار جهانی خود تفاوتی نخواهد داشت.

کیا اسپورتیج 2022

البته نسخه اروپایی این خودرو از فاصله بین دو محور کوتاه‌تری بهره می‌برد و در پاییز روانه اروپا خواهد شد. همچنین احتمالا نسخه‌های اروپایی به خوشه‌های چراغ ساده‌تری مجهز خواهند بود.

کیا اسپورتیج 2022

شرکت کیا به دلیل تحویل نخستین سری از نسل جدید اسپورتیج به مشتریان تصاویر جدیدی از داخل این خودرو را نیز منتشر کرده است. طبق تصاویر منتشر شده، نسخه‌های رده پایین این کراس اوور به جای نمایشگر 12.3 اینچی دو تایی به یک صفحه لمسی کوچکتر با دکمه‌های چرخشی یا حتی یک نمایشگر تک رنگ بسیار کوچک مجهز خواهند بود. البته در این مدل‌های رده پایین از یک سیستم تهویه دستی نیز استفاده شده است.

کیا اسپورتیج 2022

شرکت کیا با ارائه حداقل امکانات در تریم‌های پایه کیا اسپورتیج 2022 قصد دارد مدل‌های ارزان‌تری از این خودرو را روانه بازار کند. البته تریم‌های رده بالا و لوکس این خودرو به نمایشگرهای بزرگ و کنترل‌های لمسی و اتوماتیک سیستم تهویه دو ناحیه‌ای مجهز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. زیبا تر و شکیل تر از نسل قبلشه. ولی رقیب این ماشین توسانه. با همین عملکرد و مشخصات فنی. من توسان رو جذاب تر می دونم.

  2. طراحیش فوق العاده زیبا نیست البته در بخش جلویی ، از نسل قبلی خیلی بهتره ولی از ۲۰۱۵ نه ، خطوط کناریش به اندازه کافی بودن و نه زیاد فضایی شده نو نه خیلی ساده ، بخش عقبیش شبیه مدل ev6 شده که فکر کنم کیا میخواد این رو به زبان طراحی برای شاسی بلنداش تبدیل کنه

  3. سلام خیلی زیبا و فوق العاده شده این نسل اسپورتج ، کلا کیا طراحی هاش خیلی داره خوب میشه

  4. طراحیش خصوصا جلوش رو من شخصا دوست دارم،اما ترکیب عقبش با کناره ها رو نه،از نظر تکنولوژی هم که دیگه نهایت کارو انجام دادن،من یکی خوشم اومد فقط یکم ترکیب طراحیش رو بد درآوردن….

  5. جز خطوط پیوسته عقب که بسیار تکراری شده تو خودروسازی دنیا بقیه مواردش عالیه

  6. هرچی طراح و مهندس هست از آلمان بدزدی بعد اینو بسازی 😑

    • منبع خبر فقط خودتی…کره جنوبی خودش تو صنعت ماشین شده رهبر و احتیاج به هیچ کشوری نداره…پس بدون منبع و از روی باد هوا نظر ندیم