کیا اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج 2022 با تغییرات گسترده ظاهری و طراحی جذاب معرفی شد

کیا اسپورتیج 2022 معرفی شد. کیا اسپورتیج در نسل پنجم خود به صورت کامل متحول شده و تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات نسل جدید Kia Sportage آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا طی هفته‌های گذشته از نسل جدید اسپورتیج تیزرها و تصاویر مختلفی را منتشر کرده بود و اکنون سرانجام به صورت رسمی از کیا اسپورتیج 2022 پرده برداشت. پنجمین نسل کراس اوور محبوب کیا اکنون به صورت کامل متحول شده و با تغییرات گسترده خود می‌تواند در بازار کراس اوورها بیش از پیش بدرخشد. کره‌ای‌ها برای طراحی این خودرو از فلسفه طراحی جدید Opposites United استفاده کردند که نخستین بار این سبک طراحی را در کیا EV6 دیده بودیم.

طراحی کیا اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج 2022

شرکت کیا برای بخش جلوی کراس اوور محبوب خود از عناصر نورپردازی زیاد و متمایز با سایر محصولات خود استفاده کرده است. همچنین نشان جدید کیا نیز روی بخش جلویی کاپوت خودنمایی می‌کند. این خودرو از جلوپنجره دماغه ببری معروف به چهره ببر دیجیتالی بهره می‌برد. در واقع کل بخش نمای جلو این خوردو به جلوپنجره مشکی‌رنگ این خودرو اختصاص دارد. همچنین دی لایت‌های بومرنگ شکلی میان جلوپنجره و چراغ‌های اصلی بخش پایینی قرار گرفته‌اند.

کیا اسپورتیج 2022

در بخش جانبی کیا اسپورتیج 2022 خطوط یکدستی به چشم می‌خورد که روی بدنه بی‌حاشیه این کراس اوور کره‌ای نمای جذابی را به وجود آورده‌اند. نسل پنجم اسپورتیج در نسخه جهانی با سقف مشکی عرضه خواهد شد. در نمای جانبی رینگ‌هایی با طراحی جدید نیز دیده می‌شوند. بخش عقب این خودرو هم به خطوط جدید و چراغ‌های LED افقی مجهز شده است.

کیا اسپورتیج 2022

کابین کیا اسپورتیج 2022 نیز بسیار مدرن به نظر می‌رسد و هنگام ورود به کابین یک نمایشگر منحنی نگاه شما را به خود جلب خواهد کرد؛ این نمایشگر منحنی در واقع ترکیبی از نمایشگر پشت آمپرهای دیجیتالی و نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی محسوب می‌شود. طراحان ورودی‌های هوا را نیز به صورت ویژه‌ای طراحی کردند تا داشبورد این خودرو برجسته به نظر برسد. همچنین کابین این خودرو دو رنگ بوده و طراحان برای گیربکس هم یک دکمه ویژه در نظر گرفتند.

کیا اسپورتیج 2022

طبق اعلام کیا، برای متریال باکیفیت این خودرو از رنگ‌های جذابی استفاده شده و مشتریان می‌توانند این رنگ‌ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین نسل جدید اسپورتیج ایکس لاین از سپر، رکاب جانبی و روف راک ویژه‌ای بهره خواهد برد. این خودروساز کره‌ای، کیا اسپورتیج 2022 را از اواخر سال 2021 به بازار عرضه خواهد کرد و طی ماه‌های آینده نیز مشخصات فنی آن به صورت کامل منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*