کیا سلتوس 2022

کیا سلتوس 2022 به همراه نسخه نایت فال ادیشن معرفی شد

کیا سلتوس 2022 به همراه نسخه نایت فال ادیشن معرفی شد. این کراس اوور شیک کره‌ای نسبت به قبل از لحاظ ظاهری و کابین تغییراتی را تجربه کرده است.

شرکت کیا کراس اوور سلتوس را در مدل 2021 به بازار آمریکا عرضه کرد، اما این خودروساز کره‌ای طی همین مدت کوتاه برای رقابت بهتر تغییراتی را برای مدل 2022 آن در نظر گرفت. کیا سلتوس 2022 اکنون از نشان‌های جدید کیا بهره می‌برد و البته مشتریان می‌توانند نسخه نایت فال ادیشن این کراس اوور شیک را نیز سفارش دهند. همچنین شرکت کیا موتور 1.6 لیتری توربو مدل سلتوس S نیز حذف کرده است.

مشخصات کیا سلتوس 2022 نسخه فال ادیشن

کیا سلتوس 2022

مشتریان برای خرید نسخه سفارشی نایت فال ادیشن کیا سلتوس 2022 باید حدود 27 هزار و 865 دلار پرداخت کنند که البته این نسخه به تغییراتی در بدنه و کابین مجهز شده است. در حال حاضر کیا تصاویری از این خودرو را منتشر نکرده است، اما خبرها حاکی از آن است این خودرو از جلوپنجره تیره، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی مات، ریل‌های سقف سیاه و رکاب‌های جانبی سیاه بهره خواهد بود.

کیا سلتوس 2022

نسخه نایت فال ادیشن به عنوان ارزان‌ترین تریم خانواده با موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو و گیربکس 7 سرعت دوکلاچه محسوب می‌شود. هرچند این نسخه نسبت به تریم قبلی S توربو حدود 1100 گران‌تر است. تریم S توربو از تجهیزات استاندارد مشابهی با نایت فال ادیشن بهره می‌برد.

کیا سلتوس 2022

حذف نشان مربوط به تریم خودرو از عقب به عنوان یکی دیگر از تغییرات سلتوس 2022 محسوب می‌شود. لوگو جدید کیا که اکنون بسیار لوکس‌تر از قبل شده در این خودرو خودنمایی می‌کند. اضافه شدن ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به شکل استاندارد از سایر بخش‌های ارتقا پیدا کرده این کراس اوور شیک کره‌ای به شمار می‌رود.

کیا سلتوس 2022

همچنین مشتریانی که خواهان این نسخه سفارشی با موتور توربو و سامانه چهارچرخ محرک نیستند می‌توانند نسخه مجهز به موتور 2 لیتری با قدرت 146 اسب بخار این کراس اوور سفارش دهند. در حال حاضر زمان عرضه این خودرو به بازار آمریکا مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی عاااالیه 😍😍😍

  2. لوگوی جدید کیا کجا این ماشین نصب شده دقیقا من که ندیدم؟!

  3. طراحی نسبتا خشنی داره ولی یکم شلوغه اگه ساده تر بود بیشتر میپسندیدم ولی در کل خوبه

  4. نمی دونم چرا نمای بیرونش شبیه چینی هاست

  5. واقعا سبد محصولات کیا عالی هستش نه اینکه من طرفدار کره باشم اتفاقا فولکس واگن رو بیشتر دوست دارم