سریال دکستر

ریبوت سریال دکستر بسیار تاریک‌تر از نسخه اصلی خواهد بود

طبق گفته‌های یکی از بازیگران جدید سریال دکستر، به‌نظر می‌رسد ریبوت این مجموعه نسبت به نسخه اصلی حال و هوای تاریک‌تری خواهد داشت.

مجموعه Dexter که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در طول هشت فصل پخش شد، همچنان طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. ریبوت سریال دکستر قرار است مجدداً مایکل سی هال (Michael C. Hall) را به‌عنوان شخصیت اصلی بازگرداند. این مجموعه ۱۰ قسمتی پس از گذشت هشت سال از آخرین فصل Dexter، در پاییز امسال توسط شبکه شوتایم پخش خواهد شد. علاوه‌بر این، کلاید فیلیپس که در پایان فصل چهارم از این مجموعه جدا شده بود، به‌عنوان شورانر این ریبوت انتخاب شده است. در حال حاضر اکثر طرفداران امیدوارند که این سریال کوتاه جدید، بتواند خاطرات دوران اوج دکستر را زنده کند.

سریال دکستر

ریبوت سریال دکستر، قرار است چهره‌های جدیدی را وارد این سری محبوب کند. جیمز رمار که در مجموعه اصلی نقش هری مورگان (پدر دکستر) را بازی می‌کرد، پیش از این اشاره کرده بود که بیشتر بازیگران قدیمی، در نسخه ریبوت حضور نخواهند داشت. کلنسی براون در نقش کرت کالدول (Kurt Caldwell)، شخصیت‌ منفی اصلی سریال بازی خواهد کرد. او شهردار غیررسمی و شرور شهر کوچک دریاچه آهنین در نیویورک است؛ دقیقاً مکانی که دکستر در آن‌جا زندگی می‌کند. علاوه‌بر براون، بازیگران دیگری مانند جولیا جونز، آلانو میلر، جانی سکویا، مایکل سیریل کریتون، جک الکات و جمی چانگ نیز، در ریبوت سریال Dexter حاضر خواهند بود.

جمی چانگ طی مصاحبه اخیرش، اظهار داشت که این ریبوت ۱۰ قسمتی، نسبت به سریال اصلی فضای متفاوت و حال و هوای تاریک‌تری خواهد داشت. چانگ در نسخه جدید سریال دکستر، نقش یک پادکستر معروف به‌نام مالی را بازی می‌کند که حوزه فعالیت‌اش، امور جنایی است. مجموعه Dexter همیشه به‌دلیل لحظات خشونت‌بار و قتل‌های آمیخته با جلوه‌های ویژه سینمایی معروف بوده اما به‌خاطر درونیات دکستر، شرایط اجتماعی‌اش و تعدد شخصیت‌های دیگر، در این سریال شاهد لحظات طنز و یک نوع کمدی سیاه گزنده نیز بوده‌ایم.

جمی چانگ در این‌باره می‌گوید:

از زمان پخش این مجموعه حدود یک دهه می‌گذرد؛ بنابراین طبیعتاً از لحاظ زیبایی‌شناسی و جلوه‌های بصری، با اثر متفاوتی مواجه خواهید شد. حس می‌کنم ریبوت سریال دکستر، فضای تاریک‌تری از نیویورک را به‌تصویر خواهد کشید. ما در فصل آخر، پنهان شدن دکستر را دیدیم؛ بنابراین این موضوع در نسخه جدید ادامه پیدا خواهد کرد و قرار است شاهد ترکیبی مرموز و شگفت‌انگیز از چهره‌های جدید و آشنا باشیم. اگر از طرفداران قدیمی و سرسخت سری دکستر باشید، به‌شدت از این ریبوت جذاب لذت خواهید برد.

پایان‌بندی Dexter برای بسیاری از هواداران ناامیدکننده بود. با توجه به این موضوع، ریبوت سریال دکستر می‌تواند فرصت خوبی باشد تا بار دیگر توجه بیننده‌ها به ماجراهای جدید این قاتل جذاب و دوست‌داشتنی جلب شود. همچنین طبق صحبت‌های جمی چانگ، احتمالاً شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های قدیمی خواهیم بود که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد.

هنوز جزئیات چندانی از داستان این مجموعه ۱۰ قسمتی در دسترس نیست اما با توجه به تیزر فصل نهم سریال دکستر که به‌تازگی منتشر شده است، می‌توانیم انتظار بازگشت این قاتل زنجیره‌ای محبوب را به ریشه‌های اصلی‌اش داشته باشیم؛ چه در فصل جدید و چه در این ریبوت کوتاه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*