باتری وان پلاس نورد 2

جزئیات مربوط به سرعت شارژ و باتری وان پلاس نورد 2 5G منتشر شد

وان پلاس نورد 2 – OnePlus Nord 2 فردا معرفی خواهد شد. اکانت وان پلاس هند در توییتی جزئیات مربوط به سرعت شارژ و باتری وان پلاس نورد 2 را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس می‌خواهد فردا از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس نورد 2 5G رونمایی کند. این شرکت پیش از این نیز برخی از مشخصات محصول جدیدش را منتشر کرده بود و حالا نوبت به سرعت شارژ و ظرفیت باتری وان پلاس نورد 2 رسیده است.

نورد 2 به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد و از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. وان پلاس جزئیات مربوط به طول عمر این باتری را منتشر نکرده است و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده که با ۱۵ دقیقه شارژ، انرژی مورد نیاز برای یک روز کامل را در اختیار خواهید داشت.

ما نورد 2 را به یک باتری 4500 میلی‌آمپری و شارژ سریع ۶۵ وات مجهز کرده ایم. نتیجه؟ سیستم شارژ سریع وارپ انرژی مورد نیاز برای یک روز کامل را در عرضه تنها ۱۵ دقیقه در اختیار شما قرار می‌دهد.

OnePlus_IN@

پیش از این نیز مشخص شده بود که Nord 2 5G به نسخه شخصی سازی شده تراشه دایمنسیتی 1200 با نام Dimensity 1200-AI مجهز شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی گوشی اشاره کرد. دوربین اصلی گوشی وان پلاس دارای حسگر IMX766 سونی و لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

باتری وان پلاس نورد 2

وان پلاس همچنین اعلام کرده که نورد 2 به OxygenOS 11.3 که بر پایه اندروید 11 است مجهز خواهد شد. وان پلاس وعده ارائه دو آپدیت اصلی اندروید و سه سال آپدیت ماهیانه امنیتی را برای این گوشی داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*