پرتیراژترین خودروهای جهان

پرتیراژترین خودروهای جهان را بشناسید؛ بیشترین تولید از آن کدام خودرو است؟

در این مطلب قصد داریم پرتیراژترین خودروهای جهان را معرفی کنیم تا ببینیم کدام خودروها تاکنون بیشترین میزان تولید را تجربه کرده‌اند.

در جهان خودروهای بسیاری وجود دارند که تولید آن‌ها از سال‌های دور آغاز شده و تولید برخی از آن‌ها همچنان نیز ادامه دارد. ما در این مقاله پرتیراژترین خودروهای جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. این‌ها خودروهایی هستند که تاکنون بیشترین میزان تولید را در تاریخ داشته‌اند.

معرفی پرتیراژترین خودروهای جهان

1- تویوتا کرولا

پرتیراژترین خودروهای جهان

تویوتا کرولا پرتیراژترین خودروی جهان است که تولید آن از سال 1974 آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد. لازم به ذکر است که تاکنون 44 میلیون دستگاه از کرولا روانه بازار شده و تویوتا مجموعا 12 نسل از این اتومبیل را تولید و عرضه کرده است.

2- فولکس واگن گلف

پرتیراژترین خودروهای جهان

شرکت فولکس واگن تا به امروز 35 میلیون دستگاه از سری گلف را برای فروش روانه بازار کرده است. این اتومبیل یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت فولکس واگن محسوب می‌شود.

3- فورد سری اف

پرتیراژترین خودروهای جهان

فورد تولید این اتومبیل را در سال 1948 آغاز کرد و تا به امروز 34 میلیون دستگاه از آن را روانه بازار کرده است.

4- فولکس واگن بیتل

پرتیراژترین خودروهای جهان

این خودرو یکی از پرتیراژترین خودروهای جهان است که تولید آن در سال 1938 آغاز شد و شرکت فولکس واگن 21.5 میلیون دستگاه از این اتومبیل را به بازار عرضه کرد.

5- لادا کلاسیک

پرتیراژترین خودروهای جهان

تولید این اتومبیل در سال 2012 متوقف شد و در طول تاریخ 17.7 میلیون دستگاه از این اتومبیل روانه بازار شده است.

6- فورد مدل تی

پرتیراژترین خودروهای جهان

این خودرو یکی از پرتیراژترین و قدیمی‌ترین خودروهای جهان است که تولید آن از سال 1908 آغاز شد و شرکت فورد 16.5 میلیون دستگاه از این خودرو را برای فروش روانه بازار کرد.

7- شورولت ایمپلا

پرتیراژترین خودروهای جهان

در بین سال‌های 1958 تا 1996 ایمپلا یکی از بهترین اتومبیل‌ها شرکت شورولت بود و تا به امروز بیش از 13 میلیون دستگاه از آن برای فروش به بازار عرضه شده است. ضمن این که این اتومبیل موفق شد برای نخستین بار رکورد آمار فروش خودرو در آمریکا را جابه‌جا کند و آمار یک میلیون دستگاه را نیز پشت سر بگذارد.

8- فولکس واگن تایپ 2

پرتیراژترین خودروهای جهان

تولید این اتومبیل در سال 1950 آغاز شد و رفته رفته به یکی از پرطرفدارترین اتومبیل‌های دنیا تبدیل شد. تا به امروز چیزی در حدود 12 میلیون دستگاه از این اتومبیل برای فروش روانه بازار شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*