بهترین خودروهای جهان در سال 2021

معرفی برندگان جایزه بهترین خودروهای جهان در سال 2021

بهترین خودروهای جهان در سال 2021 معرفی شدند و فولکس واگن ID.4 جایزه را از آن خود کرد. در ادامه با برندگان جوایز بهترین ماشین های دنیا آشنا می‌شوید.

در سال 2005 خودرو آئودی A6 برنده نخستین جایزه بهترین خودروی سال شد. از آن زمان تا به امروز جوایز سالانه بهترین خودروهای جهان به 5 بخش شامل بهترین خودروی پرفورمنس، بهترین طراحی، بهترین خودروی لوکس، بهترین خودروی شهری و البته برنده کلی افزایش پیدا کرده است. برای سال 2021 فولکس واگن ID.4 بود که موفق شده تا جایزه خودروی سال را دریافت کند.

فینالیست های رقابت بهترین خودروهای جهان در سال 2021

وقتی لیست سه فینالیست رقابت‌های بهترین خودروهای جهان در سال 2021 را مشاهده می‌کنیم، شاید با خود بگوییم همین فولکس ID.4 تنها انتخاب منطقی داوران بوده است. رقبای این اتومبیل در سال 2021 مدل شهری هوندا e و تویوتا یاریس بوده‌اند، خودروهایی که در بازار آمریکا به فروش نمی‌رسند. البته ID.4 روانه نمایندگی‌های فروش شده و بررسی‌های تخصصی مشخص کرده که فولکس کراس اووری جادار،‌ قدرتمند و راحت را به تولید رسانده است. گرچه نسخه تک موتوره این اتومبیل تنها 201 اسب بخار قدرت داشته و از پرفورمنس خوبی برخوردار نیست؛ اما شعاع حرکتی 402 کیلومتری آن نسبتا مناسب است.

بهترین خودروهای جهان

اما در مورد سایر برندگان جایزه بهترین خودروهای جهان در سال 2021 باید اظهار کرد که مرسدس بنز S کلاس جدید بدون هیچ‌گونه تعجبی برنده جایزه خودروی لوکس سال شده است. این سدان پرچمدار سال‌هاست که در بحث اشرافیت و تکنولوژی حرف اول را می‌زند.

بهترین خودروهای جهان

پورشه 911 توربو جایزه خودروی پرفورمنس سال را دریافت کرده است. این اتومبیل در تریم غیر S دارای قدرت 572 اسب بخاری و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 2.7 ثانیه‌ای است.

بهترین خودروهای جهان

سایر برندگان عبارتند از لندروور دیفندر که برنده بهترین طراحی سال و هوندا e که برنده جایزه بهترین خودروی شهری شده است. قبلا جایزه‌ای نیز در بخش خودروی سبز سال برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی در نظر گرفته شده بود که امسال حذف شد؛ اما از سال پیش رو یک بخش کاملا جدید برای خودروهای تمام الکتریکی معرفی خواهد شد.

بهترین خودروهای جهان

بهترین خودروهای جهان

94 خبرنگار از سراسر دنیا در فرآیند بررسی و داوری اتومبیل‌ها شرکت داشته‌اند. خودروها برای حضور در جوایز خودروی سال باید حداقل در 2 قاره از از 7 قاره جهان و حداقل به مدت یک سال (از ماه می تا ماه می سال آینده) عرضه شده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*