ریلمی GT مستر ادیشن

سری ریلمی GT مستر ادیشن با طراحی متفاوت از راه رسید

ریلمی از دو گوشی ریلمی GT مستر ادیشن – Realme GT Master Edition و ریلمی جی‌ تی مستر Exploration ادیشن رونمایی کرد. گوشی‌های جدید ریلمی از طراحی متفاوتی بهره می‌برند.

ریلمی معمولا تمایل دارد نسخه مستر ادیشن گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه کند. نسخه‌های مستر ادیشن ظاهر با کیفیت‌تری دارند و در آنها از مواد مختلف و طراحی پریمیوم استفاده می‌شود. دو گوشی ریلمی GT مستر ادیشن و Realme GT Master Exploration Edition نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

Naoto Fukasawa که از طراحان برجسته ژاپنی است مسئولیت طراحی این دو گوشی را بر عهده داشته است. الهام بخش وی در طراحی پنل پشتی این دستگاه‌ها چمدان‌های مسافرتی با طرح برجسته بوده است. پنل پشتی سری ریلمی جی تی مستر ادیشن از جنس چرم است؛ اما نسخه ساخته شده از شیشه آنها نیز ارائه شده است.

ریلمی GT مستر ادیشن / اکسپلوریشن ادیشن

نسخه اکسپلوریشن ریلمی GT به یک صفحه نمایش خمیده ۶.۵۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است؛ اما نسخه معمولی مستر ادیشن دارای یک پنل مسطح ۶.۴۳ اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است.

هر دو گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند؛ اما دوربین‌های قرار گرفته در پنل پشتی این دو گوشی یکسان نیستند.

نسخه Exploration به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766 سونی و لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. ریلمی یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی را نیز در کنار دوربین اصلی گوشی قرار داده است.

ریلمی GT مستر ادیشن / اکسپلوریشن ادیشن

نسخه معمولی اما دارای یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است؛ البته تفاوت این دو گوشی فقط به دوربین خلاصه نمی‌شود و از چیپست‌های متفاوتی نیز بهره می‌برند. قلب تپنده ریلمی GT مستر ادیشن تراشه اسنپدراگون 778G است. این در حالی است که اسنپدراگون 870 وظیفه تامین توان پردازشی نسخه اکسپلوریشن را بر عهده دارد.

گوشی‌های جدید ریلمی با رم ۸ و ۱۲ گیگ عرضه می‌شوند؛ همچنین کاربران می‌توانند از بین نسخه‌های مجهز به حافظه ذخیره‌ سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ریلمی GT مستر ادیشن / اکسپلوریشن ادیشن

از دیگر مشخصات ریلمی جی تی مستر اکسپلوریشن ادیشن می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپری و شارژ سریع ۶۵ وات اشاره کرد. نسخه معمولی اما به باتری کوچک‌تر ۴۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. ریلمی تصمیم گرفته شارژر ۶۵ وات را در جعبه گوشی قرار دهد.

ریلمی GT مستر ادیشن در سه رنگ خاکستری، سفید و گرادینت و با قیمت ۳۷۰ دلار برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگ و ۴۰۰ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگ عرضه خواهد شد.

ریلمی GT مستر ادیشن

ریلمی GT مستر Exploration ادیشن نیز در دو رنگ خاکستری و گلبهی روشن عرضه خواهد شد. نسخه ۸/۱۲۸ گیگ این گوشی ۴۳۲ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگ آن نیز با قیمت ۴۷۸ دلار عرضه خواهد شد. فروش این گوشی‌ها از ۸ مرداد ماه در چین آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*