قیمت گلکسی زد فولد 3

قیمت گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 لو رفت

سامسونگ می‌خواهد در ۲۰ مرداد از گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند؛ اما یک خرده فروشی اروپایی قیمت گلکسی زد فولد 3 – Galaxy Z Fold 3 و زد فلیپ 3 را فاش کرده است.

هنوز چند هفته تا معرفی رسمی نسل جدید گو‌شی‌های تاشو سامسونگ باقی مانده است؛ اما تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر یا اطلاعات جدیدی از آنها هستیم. جدیدترین مورد نیز به قیمت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 مربوط می‌‌شود.

یک خرده فروشی اروپایی به نام «LamdaTek» توانسته به نسخه‌هایی از گلکسی زد فولد 3 در سه رنگ سبز، نقره‌ای و مشکی و با حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت دست پیدا کند.

قیمت گلکسی زد فولد 3

قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده حدود ۱۷۶۵ پوند است. این در حالی است که فروشگاه دیگری همین مدل را با قیمت ۱۷۲۶ پوند عرضه می‌کند. فروشگاه اول قیمت ۱۸۶۲ پوند را برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فولد 3 در نظر گرفته است؛ اما شما می‌توانید با پرداخت ۱۸۳۴ پوند همین مدل را از فروشگاه دوم تهیه کنید.

برای مقایسه باید گفت که هم اکنون نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فولد 2 با قیمت ۱۶۰۰ پوند در وب‌سایت سامسونگ به فروش می‌رسد.

قیمت گلکسی زد فولد 3 / قیمت گلکسی زد فلیپ 3

خرده فروشی LamdaTek همچنین نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 3 را با قیمت ۱۰۲۱ پوند ( با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن را با قیمت ۱۰۷۵ پوند عرضه می‌کند. در حال حاضر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 5G با قیمت ۱۱۶۱ پوند به فروش می‌رسد.

سامسونگ می‌خواهد نسل جدید گلکسی زد فلیپ را در رنگ‌های مشکی، آبی تیره، طوسی، سفید، کرم، سبز، صورتی روشن و بنفش کم‌رنگ عرضه کند.

پیش از این نیز یک بلاگ کره‌ای اقدام به انتشار قیمت گلکسی زد فولد 3 و گلکسی Z Flip 3 کرده بود؛ اما قیمت‌های منتشر شده جدید بسیار بیشتر از ارقام اعلام شده توسط منبع کره‌ای هستند.

قیمت گلکسی زد فولد 3 / قاب گلکسی زد فولد 3

در همین حین حساب کاربری Dbrand نیز در توییتی اقدام به انتشار تصاویر مربوط به قاب‌ها و پوشش‌های مختلفی برای گلکسی زد فولد 3 کرده است. در وب‌سایت Dbrand نیز به سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز برای گلکسی زد فولد 3 اشاره شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*