شبکه اجتماعی HalloApp

شبکه اجتماعی HalloApp توسط مدیران سابق واتساپ آغاز به کار کرد

شبکه اجتماعی HalloApp به تازگی توسط دو تن از کارمندان سابق واتساپ عرضه شده است. این برنامه رایگان بوده و هیچ تبلیغاتی در آن وجود ندارد.

شبکه اجتماعی HalloApp به تازگی آغاز به کار کرده است. این شبکه اجتماعی توسط دو تن از مدیران پیشین واتساپ یعنی مایکل داناهیو (مدیر ارشد کسب‌وکار واتساپ) و نیراج آرورا (مدیر مهندسی واتساپ) و با هدف چت خصوصی با خانواده،‌ دوستان و گروهی طراحی شده است. این برنامه دارای هیچ‌گونه تبلیغاتی نیست و تنها راه پیدا کردن افراد در این شبکه اجتماعی دانستن شماره تلفن آن‌ها است. حالت این شبکه اجتماعی، دوستانه و خصوصی است و شباهتی به اینستاگرام و فیس بوک ندارد.

شبکه اجتماعی HalloApp در سکوت ادامه می‌دهد

شبکه اجتماعی HalloApp از روز دوشنبه در دسترس قرار گرفته و افراد می‌توانند آن را از گوگل پلی و  اپ استور دانلود کنند. تا به امروز مایکل داناهیو و نیراج آرورا توضیحات زیادی را در رابطه با این شبکه اجتماعی ارائه نکرده‌اند،‌ چرا که معتقد هستند این برنامه در حال حاضر نباید چندان جلب توجه کند و باید در سکوت به کار خود ادامه دهد.

شبکه اجتماعی HalloApp

شبکه اجتماعی هالو اپ از چهار تب Home، چت‌های گروهی، چت‌های خصوصی و تنظیمات تشکیل شده است. کاربر با مراجعه به تب Home این برنامه می‌تواند پست‌های دوستان خود را مشاهده کند. در حال حاضر برای این شبکه اجتماعی هیچ‌گونه تبلیغاتی در نظر گرفته نشده است؛‌ اما با گذشت زمان این برنامه کاربران خود را برای دریافت برخی از امکانات وادار به پرداخت هزینه خواهد کرد. تعداد کارمندانی که هم‌اکنون در این برنامه مشغول به فعالیت هستند به 12 نفر می‌رسد و هزینه‌های مورد نیاز این شبکه اجتماعی به وسیله سرمایه‌گذاران آن تأمین می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*