تویوتا آکوا 2022

تویوتا آکوا 2022 هیبرید در ژاپن معرفی شد؛ آشنایی با نسل جدید Toyota Aqua

تویوتا آکوا 2022 هیبرید در ژاپن معرفی شد. تویوتا برای نسل جدید آکوا تغییرات بزرگی را در نظر گرفت تا همانند نسل اول خود آمار فروش چشمگیری را به ثبت برساند.

هاچ بک الکتریکی تویوتا پریوس C مدتی است که از بازار خودرو آمریکا خارج شده و دیگر شاهد حضور آن در این بازار بزرگ نیستیم، اما این خودروساز ژاپنی همچنان آن را با نام آکوا در بازار ژاپن عرضه می‌کند و به تازگی نیز از نسل جدید آن با تغییرات چشمگیر پرده برداشت. نسل اول این خودرو توانسته طی 10 سال عمر خود آمار فروش 1.87 میلیون دستگاهی را به ثبت برساند و اکنون نسل دوم تویوتا آکوا هیبرید 2022 نیز برای ادامه موفقیت نسل اول آماده است.

مشخصات تویوتا آکوا 2022 هیبرید 

تویوتا آکوا 2022

تویوتا آکوا هیبرید 2022 اکنون از پلتفرم TNGA-B بهره می‌برد و راندمان آن نسبت به نسل قبلی خود حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است. این خودرو از کارکرد تک پدالی موسوم به کامفورت پدال بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند نسخه چهار چرخ محرک این هاچ بک الکتریکی را در نسخه‌های گران‌تر سفارش دهند.

تویوتا آکوا 2022

پشتیبانی از شارژ دو طرفه یکی دیگر از ویژگی‌های نسل دوم این هاچ بک ژاپنی محسوب می‌شود که خودروهای تمام الکتریکی نیز از این ویژگی بهره می‌برند. تمام نسخه‌های این خودرو به خروجی برق و حالت تامین برق اضطراری استاندارد مجهز شده‌اند که در حالت تامین برق اضطراری خودرو می‌توان از برخی از لوازم خانگی استفاده کرد.

تویوتا آکوا 2022

تویوتا آکوا 2022 از حالت الکتریکی و صندلی چرخش راننده به همراه سایر تجهیزات جذاب بهره می‌برد که می‌تواند بدون شک نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. طراحان این خودروساز ژاپنی فاصله بین محور این خودرو را حدود 50 میلی‌متر نسبت به قبل افزایش دادند که باعث افزایش فضای پا و بار بیشتر در این خودرو شده است. علاوه بر این، این خودرو به عنوان نخستین محصول تویوتا محسوب می‌شود که از نمایشگر 10.5 اینچی بهره می‌برد.

تویوتا آکوا 2022

همچنین تویوتا اعلام کرد نسل جدید آکوا نخستین خودرو تولیدی است که به باتری نیکل-هیدروژن دوقطبی با خروجی بالا مجهز شده است. خروجی این باتری نسبت به نسل قبلی به 2 برابر افزایش پیدا کرده و باعث ارتقای شتاب‌گیری خودرو شده است. تویوتا آکوا هیبرید 2022 با این باتری قادر است در حالت الکتریکی حداکثر سرعت بیشتری را نسبت به قبل ارائه دهد.

تویوتا آکوا 2022

تویوتا آکوا 2022 در نسخه پایه و دیفرانسیل جلو B در بازار ژاپن با قیمت 18 هزار دلار عرضه می‌شود، اما مشتریان برای مدل چهار چرخ محرک Z این خودرو باید حدود 23 هزار و 600 دلار هزینه کنند. البته برای مشتریان ژاپنی شرایط خرید لیزینگی و اشتراکی نیز فراهم شده که می‌توان این هاچ بک ژاپنی را با پرداخت ماهانه 178 دلار به مدت 7 سال خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی بامزه هست
    :))))))))))))

  2. ساده ولی چقدر کاربردی
    مصرف 2.79

  3. خوشبحالشون اخبار پیشرفتها را دنبال و برای رفاه بهتر انتخاب میکنن و از زندگی خودشون لذت میبرن ما هم دنبال اب و مکانی در غار….

  4. هم سادست هم شیکه هم کاربردی.