دانلود کلاب هاوس اندروید

عضویت از طریق دعوت نامه در کلاب هاوس تا تابستان برداشته می‌شود

پل دیویسون اخیرا از تجربه موفق انتشار برنامه Clubhouse و برداشته شدن عضویت از طریق دعوت نامه در کلاب هاوس تا تابستان خبر داده است. کم‌ و بیش همه‌ی ما با کلاب هاوس آشنا هستیم؛ برنامه‌ای مبتنی بر گفت‌وگوهای صوتی که توانست به لطف حضور افراد سرشناسی هم‌چون ایلون ماسک، زاکربرگ و …، سیلی از کاربران را به یک باره به سوی خود جذب کند. این برنامه، در ابتدا تنها برای سیستم عامل iOS معرفی شد، اما بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، نسخه اندرویدی رسمی آن چند هفته پیش در پلی‌استور در دسترس کاربران قرار گرفت.

دعوت نامه کلاب هاوس

توئیت کلاب هاوس

متاسفانه، کاربران جدید هنوز به منظور عضویت، باید لینک دعوت نامه کلاب هاوس را کاربرانی دریافت کنند که پیشتر در کلاب هاوس موفق به ثبت نام شده بودند. آن‌طور که  اعلام شده است، دریافت لینک دعوت نامه کلاب هاوس ارسال شده از کاربران iOS برای کاربران اندرویدی بلااثر خواهد بود! پل دیویسون (Paul Davison) مدیرعامل کلاب هاوس در روز شنبه، در یک گفت‌وگو صوتی از تجربه موفق این برنامه گفت. هم‌چنین، در توئیتی که کلاب هاوس منتشر کرد، از دو برابر شدن کاربران اندرویدی و رسیدن به مرز ۲ میلیون کاربر تنها در چند هفته خبر داد.

کلاب هاوس، برای اولین بار در ماه مارس ۲۰۲۰ تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شد. گفته می‌شود که تعداد کاربران اپل در کلاب هاوس به مرز ۱۰ میلیون نفر رسیده است. حالا، با عرضه نسخه اندرویدی، انتظار می‌رود که تعداد کاربران کلاب هاوس روزانه افزایش پیدا کند. خبری خوبی که کلاب هاوس برای کاربران داشت، عرضه عمومی این برنامه تا تابستان است؛ یعنی دیگر کاربران جدید برای عضویت نیازی به دعوت نامه کلاب هاوس ندارند. به دلیل افزایش تعداد کاربران، کلاب هاوس از اضافه شدن ویژگی‌های جدید «کشف»، «نوتیفیکیشن» و«پیشرفت های کمتر قابل مشاهده اما بسیار حیاتی» در نسخه‌های آتی این برنامه خبر داد.

تا قبل از عرضه کلاب هاوس، لیست برنامه‌های فضای مجازی تقریبا برای مدت زیادی دست‌نخورده باقی مانده بود. این اولین باری بود که یک برنامه توانسته بود تنها با یک قابلیت گفت‌وگوی آنلاین ساده، رقبا را به چالش بکشد. از آن‌جایی که قابلیت کلاب هاوس ساده به شمار می‌آید، رقبای کلاب هاوس؛ فیسبوک، توییتر و ردیت در حال مشابه سازی ویژگی یکسانی در پلتفرم خود هستند. برخی از کاربران هم از اینکه به‌یک باره از روم به بیرون پرت می‌شوند، از کلاب هاوس ناراضی هستند. از آن‌جایی که کلاب هاوس شیوه درآمدی خاصی هم ندارد، راه دشواری را پیشرو دارد!

اگر قادر به اشتراک گذاری لینک دعوت نامه کلاب هاوس هستید، شما می‌توانید از بخش نظرات گجت نیوز، اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*