کلاب هاوس

میلیون‌ها نفر در لیست انتظار برای ورود به کلاب هاوس قرار دارند

مدیرعامل کلاب هاوس با اعلام اینکه میلیون‌ها نفر در لیست انتظار برای ورود به Clubhouse قرار دارند گفت امیدواریم برای اجازه دادن به حضور این افراد در این شبکه اجتماعی آمادگی لازم را داشته باشیم.

تعداد نصب اپلیکیشن کلاب هاوس توسط کاربران جهانی از آمار 9 میلیون نفر در ماه فوریه به 900 هزار نفر در ماه آوریل 2021 کاهش یافت. در همین راستا مدیران این اپلیکیشن صوتی با عرضه نسخه اندروید آن توانستند یک میلیون کاربر اندرویدی جذب کنند و روند رو به رشدی را داشته باشند. در همین راستا پل دیویسون، هم‌موسس و مدیرعامل کلاب هاوس اعلام کرد این اپلیکیشن مجددا  با سرعت در حال رشد بوده و این بار آمادگی بهتری برای جذب کاربران خواهیم داشت.

میلیون‌ها نفر خواهان ورود به کلاب هاوس

پل دیویسون در ادامه بیان کرد میلیون‌ها نفر در لیست انتظار برای ورود به کلاب هاوس قرار دارند و به همین دلیل امیدواریم آمادگی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم به این افراد اجازه دهیم وارد Clubhouse شوند. وی افزود کلاب هاوس در ابتدای سال 2021 بیش از آنچه که تصور می‌کردیم رشد پیدا کرد و به همین دلیل سرورهای این اپلیکیشن با اختلال و قطعی مواجه شد، اما این مشکلات اکنون رفع شده و برای پذیرش کاربران جدید در حال کسب آمادگی لازم هستیم.

بر اساس آمارهای منتشر شده، تعداد کاربران فعال هفتگی اپلیکیشن Clubhouse به بیش از 10 میلیون کاربر می‌رسد و روزانه افراد با ایجاد بیش از 300 هزار اتاق در آن به فعالیت می‌پردازند. همچنین کاربران این شبکه اجتماعی روزانه بیش از 1 ساعت در آن وقت صرف می‌کنند. در همین راستا مدیران کلاب هاوس قصد دارند به زودی شرایطی را برای فروش بلیط برای رویدادها و اشتراک‌ها در نظر بگیرند تا کاربران این اپلیکیشن بتوانند درآمدزایی کنند. البته هم‌اکنون نیز کاربران پس از تشکیل اتاق با کلیک روی پروفایل گوینده می‌توانند گزینه پذیرش پول را فعال کنند تا کاربران از این طریق به گوینده مبالغی نظیر 5 دلار، 10 دلار، 20 دلار و یا هر مبلغ دیگر را پرداخت نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*