بازی Dying Light 2

تریلر گیم‌پلی بازی Dying Light 2 را تماشا کنید؛ بازگشت زامبی‌ها

بالاخره استودیو بازی‌سازی لهستانی تکلند از تریلر گیم‌پلی بازی Dying Light 2 به همراه تاریخ انتشار این عنوان مورد انتظار رونمایی کرد.

نخستین قسمت از سری دایینگ لایت در سال ۲۰۱۵ برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر شد. این اکشن ماجراجویی اول‌شخص جذاب و تحسین‌شده، توانست تجربه تازه‌ای از عناوین وحشت و بقا را با محوریت زامبی‌ها به مخاطبان خود ارائه دهد و به موفقیت‌های قابل قبولی دست پیدا کند. بازی Dying Light 2 از مدت‌ها قبل در حال ساخت بود و زمان عرضه‌اش مدام به تأخیر می‌افتاد. حالا استودیو تکلند علاوه‌بر انتشار یک تریلر جذاب از گیم‌پلی بازی، تاریخ انتشار رسمی آن را نیز اعلام کرده است.

بازی Dying Light 2 در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۶ آذر ۱۴۰۰) برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی موردانتظار را پیش‌خرید کنید. همچنین تکلند به‌تازگی از عنوان جدید دایینگ لایت ۲ با نام Stay Human رونمایی کرده است. این بازی در زمان انتشار، سه نسخه Standard، Deluxe و Ultimate خواهد داشت و همچنین نسخه کالکتورز ادیشن هم در دسترس خواهد بود. افرادی که Dying Light 2 را پیش‌خرید کنند، بسته دیجیتالی Reload Pack را دریافت خواهند کرد که شامل تجهیزاتی مثل اسکین و لباس پاراگلایدر و اسلحه است.

اعضای استودیو تکلند قصد دارند تا با خلق یک محیط گسترده‌تر و پیاده‌سازی المان‌های جهان-باز مدنظرشان، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای مخاطبان رقم بزنند. به‌نظر می‌رسد بازی Dying Light 2 بر روی داستان تعاملی تمرکز بیشتری دارد و می‌خواهد روند قصه و گیم‌پلی را با توجه به انتخاب‌های بازیکنان و جناح دشمنان، تغییر دهد. پارکور و تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز، همچنان مهم‌ترین عناصر گیم‌پلی هستند اما احتمالاً شاهد بهبود این روند و تغییرات جذاب‌تری خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید.

طبق گزارشات به‌دست آمده از روند توسعه بازی Dying Light 2، به‌نظر می‌رسد که استودیو تکلند برای ساخت این عنوان با مشکلات و حواشی بسیاری دست و پنجه نرم کرده است. از شکایت‌های گوناگون پیرامون کپی‌برداری و استفاده غیرمجاز تکلند از بازی‌های مختلف تا مسائل ریز و درشت دیگر. علاوه‌بر این، کریس آولون (Chris Avellone) که به‌عنوان خالق بازی «تورمنت» شناخته می‌شود، قرار بود در سمت کارگردان روایی وارد این مجموعه شود اما به دنبال چندین اتهام آزار و اذیت جنسی، از پروژه کنار گذاشته شد.

باید منتظر باشیم و ببینیم بازی Dying Light 2 چگونه خواهد بود. حتی اگر در زمینه داستانی و شخصیت‌پردازی هم با ضعف‌های متعددی روبه‌رو باشیم، استودیو تکلند با یک گیم‌پلی جذاب، تعقیب و گریزهای مهیج و برگرداندن زامبی‌ها به این دنیای پساآخرالزمانی، می‌تواند رضایت‌مان را جلب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*