جزئیات برخی امکانات جدید رابط کاربری MIUI 13 شیائومی منتشر شد

هر روز به رونمایی از رابط کاربری MIUI 13 شیائومی نزدیک‌تر می‌شویم. جدیدترین نسخه MIUI قرار است از طراحی جدیدی بهره ببرد و دارای قابلیت‌هایی همچون پنجره شناور برای بازی‌ها باشد.

چندی پیش حساب کاربری دیجیتال چت استیشن اعلام کرد که زمان زیادی تا معرفی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی باقی نمانده است. این پوسته نرم‌ افزاری برای تمامی گوشی‌های دو سال اخیر شیائومی عرضه خواهد شد.

حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که ما را با ویژگی‌های جدید MIUI 13 آشنا می‌کند. نسخه جدید با ویژگی‌های متعددی همراه خواهد بود؛ اما محسوس‌ترین تفاوت MIUI 13 با MIUI 12 به طراحی و ظاهر آن باز می‌گردد.

رابط کاربری جدید شیائومی با انیمیشن‌ها و فونت‌های جدیدی همراه خواهد شد و از آیکون‌های باز طراحی شده برای برنامه‌ها و تصاویر زمینه تازه بهره خواهد برد.

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

البته تغییرات MIUI صرفا به بخش طراحی محدود نخواهد شد و شاهد افزوده شدن برخی قابلیت‌های سیستمی نیز خواهیم بود. نسل جدید MIUI از قابلیت پنجره شناور برای بازی‌ها بهره خواهد برد. قابلیت پنجره‌های شناور، پیش از این تنها برای برنامه‌ها منتشر شده بود؛ اما پوسته نرم‌ افزاری شیائومی می‌خواهد با ارائه این قابلیت برای بازی‌ها شرایط را تغییر دهد.

از دیگر ویژگی‌های MIUI 13 می‌توان به فناوری Memory fusion و سیستم رندر لایه‌ای اشاره کرد. فناوری Memory Fusion عملکردی مشابه ویژگی رم مجازی خواهد داشت و همانند آن به کاربران با رم محدود اجازه می‌دهد تا با استفاده از رام دستگاه عملکرد گوشی را بهبود ببخشند.

البته هنوز شیائومی هیچکدام از اخبار منتشر شده را تایید نکرده است؛ اما برخی منابع از بازه زمانی ۲۴ مرداد ماه تا ۹ شهریور به عنوان تاریخ رونمایی از MIUI 13 نام برده‌اند. گوشی‌های شیائومی می میکس 4 و سری سی سی 11 را می‌توان از جمله گوشی‌های جذابی دانست که قرار است با رابط کاربری MIUI 13 شیائومی عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*