دوربین هواوی P50 پرو

جزئیات بیشتری از دوربین هواوی P50 پرو منتشر شد

تنها چند روز تا معرفی گوشی Huawei P50 Pro باقی مانده است و جزئیات منتشر شده از دوربین هواوی P50 پرو نوید یک گوشی دوربین محور قدرتمند را می‌دهند.

هواوی می‌خواهد در ۷ مرداد ماه از سری پی 50 رونمایی کند. زوم کردن روی بکی از ویدیو‌های تبلیغاتی منتشر شده مشخصات دوربین هواوی P50 پرو را به ما می‌دهد. در کنار دوربین این گوشی عبارت VARIO-SUMMILUX-H1:1.8-3.4/18-125ASPH نوشته شده است که یعنی شاهد گشودگی دیافراگم و فاصله کانونی برابر با پی 40 پرو و میت 40 پرو خواهیم بود.

دوربین هواوی P50 پرو

بنابراین دوربین تله فوتو هواوی P50 پرو توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد داشت و دوربین فوق عریض نیز دارای فاصله کانونی ۱۸ میلی‌متر خواهد بود؛ البته این اعداد تنها گشودگی دیافراگم و فاصله کانونی را مشخص می‌کنند و اطلاعات زیادی در رابطه با حسگر‌های استفاده شده به ما نمی‌دهند. متاسفانه هیچ اطلاعاتی نیز درباره دوربین میانی که دوربین اصلی است و جذابیت بالایی دارد، منتشر نشده است.

جژئیات بیشتری از دوربین هواوی P50 پرو منتشر شد (aparat.com)

برخی منابع پیش از این ادعا کرده بودند که نسخه عادی هواوی P50 دارای دوربین فوق عریض با فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متری خواهد بود و لنز تله فوتو نیز بزرگنمایی ۳.۵ برابری را به ارمغان می‌آورد. برای تایید این اخبار و سایر جزئیات سری هواوی P50 باید چند روز دیگر صبر کنیم. امیدواریم که هواوی در روز‌های آينده تیزر‌های بیشتری از این دو گوشی منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*