Realme Flash

ریلمی فلش، نخستین گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی است

سرانجام تایید شد که گوشی ریلمی فلش – Realme Flash اولین تلفن هوشمند مبتنی به اندروید خواهد بود که از فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

چند وقت پیش توییتی منتشر شد که خبر از عرضه گوشی جدید شرکت ریلمی با نام Realme Flash را می‌داد. حالا جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است که به شدت جالب و قابل توجه به نظر می‌رسد. گویا Realme Flash قرار است به همراه شارژر بی‌سیم مغناطیسی مخصوصی روانه بازار شود که MagDart نام دارد. برای اولین بار است که این فناوری به گوشی‌های تحت سیستم عامل Android می‌آید.

مشابه تکنولوژی شارژ بی‌سیم اپل که با نام MagSafe شناخته می‌شود، MagDart ریلم هم به قسمت پشتی تلفن هوشمند متصل می‌شود و میزان شارژ معینی (هنوز فاش نشده) را به دستگاه مورد نظر منتقل می‌کند. شارژر بی‌سیم مگ دارت از لحاظ ابعاد فیزیکی، اندازه بزرگتری نسبت به همتای آمریکایی خود دارد و البته شامل یک فن خنک کننده هم برای کنترل دمای ریلمی فلش می‌شود.

برخی منابع ادعا کرده‌اند که قدرت شارژ مگ دارت تا 15 وات قابل تنظیم است و این شارژر در زمان انتشار به سریع‌ترین شارژر مغناطیسی طراحی شده در جهان تبدیل خواهد شد. چند وقت پیش تصاویری غیر رسمی هم از این شارژر منتشر شده بود که شکل استوانه‌ای داشت و شامل یک کابل داخلی و درگاه USB C می‌شد.

گوشی Realme Flash دارای صفحه منحنی با پانچ هول روی قسمت بالایی – چپ صفحه نمایش است و در پشت آن شاهد سه دوربین با کاربردهای متفاوت هستیم. سازندگان برای پردازش این گوشی، سنگ تمام گذاشته‌اند و چیپ ست Snapdragon 888 را درون آن گنجانده‌اند. ضمن اینکه 12 گیگا بایت حافظه داخلی رم با حداکثر 256 گیگا بایت فضای ذخیره سازی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در بخش نرم افزار هم رلم فلش از سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری انحصاری Realme UI 2.0 پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود بزودی و طی ماه‌های آینده، جزئیات بیشتری از گوشی Realme Flash و شارژر MagDart منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*