گوشی نوکیا C30

رونمایی از گوشی نوکیا C30 و چند مدل ایربادز وایرلس

نوکیا C30 یک گوشی هوشمند اندرویدی با ظرفیت باتری بالا و قیمت پایین است. چند ایربادز بی‌سیم نیز همراه با نوکیا سی 30 –  Nokia C30 معرفی شده‌اند.

سری C نوکیا از گوشی‌های رده ابتدایی تشکیل یافته است و مشخصات فنی رکوردشکنی ندارند. اما نوکیا C30 پادشاه جدید این سری محسوب می‌شود؛ چرا که بزرگ‌ترین صفحه نمایش (6.82 اینچ) و بزرگ‌ترین باتری (6000 میلی آمپر ساعت) را دارد.

مشخصات فنی نوکیا C30

صفحه نمایش گوشی دارای ناچ قطره‌ای و رزولوشن اچ‌دی پلاس است. حاشیه پایینی صفحه، آن‌قدر پهنا دارد که لوگوی Nokia در آن جای بگیرد.

گوشی نوکیا C30

در پنل عقب، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی و یک فلاش همراهی می‌شود. دوربین سلفی هم 5 مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند از تراشه هشت هسته‌ای Unisoc SC9863A با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. بر حسب ترکیب حافظه، سه نسخه وجود دارد: 2+32 گیگ، 3+32 گیگ و 3+64 گیگ!

گوشی نوکیا C30

سیستم عامل دستگاه، ورژن Go اندروید 11 است و طبق وعده‌ی کمپانی سازنده، کاربران دست‌کم تا دو سال به آپدیت‌های امنیتی دسترسی خواهند داشت. باتری گوشی با سرعت 10 وات شارژ می‌شود؛ ضمن اینکه حسگر اثر انگشت، قابلیت فیس آنلاک و جک هدفون هم دارد.

قیمت نوکیا سی 30 از 99 یورو آغاز می‌شود.

گجت‌های صوتی نوکیا

اما برسیم به سه ایربادز بی‌سیم که با اسامی نوکیا کلریتی ایربادز پرو، کامفرت ایربادز و گو ایربادز پلاس معرفی شده‌اند.

مدل Clarity Earbuds Pro از بلوتوث 5.2، حذف نویز فعال (ANC) و aptX پشتیبانی می‌کند. به طور خاص برای گوشی جدید نوکیا XR20 هم بهینه‌سازی شده است.

Nokia Clarity Earbuds Pro

از سایر ویژگی‌های فنی آن باید به درایورهای 10 میلی‌متری، پخش آهنگ 27 ساعته در همراهی با کیس شارژ، حالت کم تاخیر 60 میلی‌ثانیه‌ای برای گیمینگ، تاییدیه ضد آب IPX5 و پشتیبانی کیس از شارژ وایرلس اشاره کنیم. این گجت برای عرضه در خاورمیانه، اروپا و آمریکا، 99 دلار قیمت دارد.

طراحی Nokia Comfort Earbuds کامپکت و ارگونومیک است. برخورداری از تاییدیه IPX5، کنترل لمسی و بلوتوث 5.1 از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. امکان تغییر خودکار master/slave برای استفاده از ایرباد به عنوان هدست یک طرفه هم وجود دارد. در نهایت باید به مدت پخش 29 ساعته و قیمت 49 دلاری گجت اشاره کنیم.

Nokia Comfort Earbuds

مدل +Nokia Go Earbuds از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند و با همراهی کیس، دوام باتری 26 ساعته دارد؛ همچنین ویژگی‌هایی مانند کنترل لمسی، سوییچ خودکار master/slave و تاییدیه IPX4  برای مقاومت در برابر قطرات آب!

این محصول در آمریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه با قیمت 29 دلار عرضه خواهد شد.

+Nokia Go Earbuds

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*