آپدیت اندروید 11 برای نوکیا 1.3

آپدیت اندروید 11 برای نوکیا 1.3 منتشر شد

شرکت HMD Global بالاخره آپدیت اندروید 11 را برای نوکیا 1.3 – Nokia 1.3 منتشر کرد. نوکیا 1.3 تحت پروژه اندروید وان و با وعده دریافت به موقع به‌روزرسانی‌های مهم اندروید معرفی شده بود.

نوکیا 1.3 را می‌توان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های نوکیا دانست که امکانات حداقلی ضروری را به کاربران ارائه می‌دهد؛ اما این موضوع سبب نشده است که HMD Global از انتشار آپدیت اندروید 11 برای نوکیا 1.3 صرف نظر کند.

نوکیا 1.3 تحت پروژه اندروید وان عرضه شده بود و اچ ام دی گلوبال نیز قول داده بود که به‌روزرسانی‌های مهم اندروید را به صورت منظم و با تاخیر زمانی کم برای این گوشی‌ها عرضه کند. متاسفانه یک سال از زمان عرضه اندروید 11 گذشته و گوشی نوکیا به تازگی این آپدیت مهم را دریافت کرده است.

آپدیت اندروید 11 برای نوکیا 1.3

این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ای منتشر خواهد شد و در وهله اول نیز کاربران استرالیایی نوکیا 1.3 آن را دریافت کرده‌اند. این آپدیت در موج‌های بعدی برای سایر کشور‌ها و مناطق میزبان Nokia 1.3 منتشر خواهد شد.

البته HMD Global زمانبندی انتشار این آپدیت برای سایر مناطق را منتشر نکرده است؛ اما می‌توان امیدوار بود که سایر کاربران نیز در عرضه چند روز یا حداکثر چند هفته‌ آینده این به‌روزرسانی را دریافت کنند. انتشار این آپدیت در استرالیا خیلی طول نکشید و امروز به پایان رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*