کارآموزی همراه اول

دور دوم کارآموزی همراه اول برگزار می‌شود

آکادمی همراه، دور دوم کارآموزی همراه اول را با جذب کارآموز در بیشتر از صد موقعیت برگزار می‌کند. ثبت نام این دوره از دیروز ۲ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد دوره دوم کارآموزی همراه اول با جذب کارآموز در بیش از ۱۰۰ موقعیت توسط آکادمی همراه برگزار می‌شود. ثبت نام در این دوره کارآموزی از دیروز، شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ شروع شد و تا روز هشتم مردادماه ادامه دارد. متقاضیان شرکت در این دوره برای جذب شدن به عنوان کارآموز می‌توانند در این بازه زمانی، با ورود اطلاعات اولیه خود در سایت آکادمی همراه به نشانی www.hamrah.academy در این سایت و دوره مذکور ثبت نام کنند.

جزئیات دوره کارآموزی همراه اول

دوره کارآموزی همراه اول یا Intership یک دوره کاری چهار ماهه است که با هدف افزایش تجربه کاری در دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار برگزار می‌شود. آکادمی همراه و مجموعه بزرگ همراه اول، این دوره را با هدف شناسایی، توانمندسازی و جذب نیروی انسانی مستعد به صورت مستمر و ادامه‌دار برگزار می‌کند. این دوره‌ها به صورت سالانه و در چهار نوبت برگزار می‌شود که در آن شاهد شناسایی و غربال افراد مستعد از طریق برگزاری آزمون آنلاین و مصاحبه‌های تخصصی هستیم و سپس افراد منتخب وارد شده و این دوره با آموزش مهارت و توانمندسازی این افراد ادامه پیدا می‌کند.

در نهایت در پایان این دوره و در صورت رضایت مدیران بخش مربوطه و خود کارآموز، امکان جذب این افراد در خانواده همراه اول برای کارآموزان منتخب فراهم می‌شود. دومین دوره کارآموزی با جذب کارآموزان در بیشتر از صد موقعیت در رشته‌های مختلف مانند مهندسی برق و الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مدیریت، صنایع، مالی و حسابداری، گرافیک، حقوق و سایر رشته‌ها و تخصص‌های مرتبط انجام می‌شود.

این دوره شامل کسب مهارت در حوزه‌های تخصصی در مجموعه بزرگ همراه اول به همراه به دست آوردن دانش در حوزه مهارت‌های نرم در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌شود. در پایان دوره هم کارآموزان علاوه بر یادگیری مهارت‌های تخصصی و آموزش‌های لازم، تقویت رزومه و کسب تجربه کاری، گواهی معتبر حضور در این دوره را نیز دریافت می‌کنند.

۴ هزار متقاضی در دوره قبلی

در دوره قبلی حدود چهار هزار متقاضی شرکت کرد و در انتها بعد از غربال رزومه‌ها و شناسایی افراد مستعد از طریق مصاحبه و آزمون، چهل نفر وارد اداره‌ها و بخش‌های مختلف مجموعه همراه اول شدند. این افراد در حال حاضر مشغول سپری کردن دوره چهار ماهه خود هستند.

علاقه‌مندان و متقاضیان می‌توانند برای حداقل یک موقعیت از ۱۰۰ موقعیت موجود، در دومین دوره کارآموزی همراه اول تا تاریخ ۸ مرداد در سایت آکادمی همراه ثبت نام و درخواست خود را ارسال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*