کدآپ آکادمی همراه

آغاز رویداد دانش آموزی کدآپ آکادمی همراه با حمایت همراه اول

دور جدید رویداد دانش آموزی کدآپ آکادمی همراه با حمایت اپراتور همراه اول و با محوریت زبان برنامه نویسی پایتون در مرداد 1400 آغاز شد.

دور جدید رویداد دانش آموزی کدآپ آکادمی با محوریت زبان برنامه نویسی پایتون از ابتدای مرداد 1400 با حمایت اپراتور همراه اول آغاز به کار کرد. در این رویداد 2 ماهه دانش آموزان شرکت‌کننده با تفکر رایانشی و برنامه نویسی به زبان پایتون آشنا خواهند شد.

جزئیات رویداد کدآپ آکادمی همراه

در سامانه آموزشی این دوره ضمن ارائه درسنامه‌های نوشتاری، برای حل تمرین و داوری آنلاین نیز بستری فراهم شده است. همچنین قرار است برای هر فرد یک مربی یا راهنما در نظر گرفته شود. علاوه بر این موارد، دانش آموزان به شکل هفتگی در کلاس آموزشی بر پایه حل مساله جمعی و تعاملی نیز شرکت خواهند کرد.

از برنامه‌هایی که در این دوره در نظر گرفته شده می‌توان به برنامه‌ریزی ارائه 150 درس نامه، 70 ساعت حل مساله و برنامه‌نویسی، 2 مسابقه آنلاین برنامه‌نویسی، انجام پروژه‌های واقعی، سیستم خودکار تصحیح تمرین‌ها، اتاق فرار مجازی، یادگیری معکوس، کلاس‌های هفتگی، مسابقات جانبی و رفع اشکال فردی و گروهی اشاره کرد.

دور جدید رویداد دانش آموزی کدآپ آکادمی همراه که از سوی اپراتور همراه اول و آکادمی همراه حمایت می‌شود، توسط شرکت کوئرا به اجرا در آمده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است در دور قبلی این رویداد که بر پایه آموزش زبان ++C برگزار شد، بیش از 200 دانش آموز از 25 شهر کشور در آن شرکت کردند و به کمک 20 مربی برنامه نویسی پروژه‌های واقعی را به انجام رساندند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*