هدیه همراه اول

هدیه همراه اول به مشترکان به مناسبت عید قربان و غدیر اعلام شد

هدیه همراه اول به مشترکان به مناسبت عید قربان و غدیر اعلام شد. همراه اول برای مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول در طرح عید قربان تا عید قدیر خود در بازه زمانی 30 تیر تا 7 مرداد 1400 برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه در نظر گرفته است.

جزئیات هدیه همراه اول در عید قربان و غدیر

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول در این ایام می‌توانند از بسته ترکیبی 3 گیگابایت اینترنت و 180 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت بهره‌مند شوند که با تخفیف ویژه به قیمت 10 هزار تومان عرضه می‌شود و حداکثر 3 روز اعتبار خواهد شد. مشترکانی که خواهان این بسته ترکیبی هستند، می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» یا مراجعه به اپلیکیشن همراه من آن را فعال کنند.

گفتنی است امکان فعال‌سازی همزمان این بسته با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت وجود دارد و علاقه‌مندان برای استفاده مجدد از شرایط تخفیف ویژه این بسته می‌توانند پس از اتمام بسته مجددا در زمان اجرای این طرح، هر تعداد بسته که می‌خواهند را خریداری کنند.

اپراتور همراه اول برای مشترکان انارستانی خود نیز بسته ویژه اینترنت 7 گیگابایت 7 روزه به قیمت 7 هزار تومان را در نظر گرفته است. برای فعال‌سازی این بسته می‌توان از روش شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» یا مراجعه به اپلیکیشن جدید همراه من استفاده کرد. همانند مشترکان دائمی و اعتباری، مشترکان انارستانی نیز در این بازه زمانی پس از اتمام بسته می‌توانند آن را مجددا خریداری نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*