اولین کراس اوور ایران خودرو

اولین کراس اوور ایران خودرو با پلتفرم پژو 2008 به زودی معرفی می‌شود

اولین کراس اوور ایران خودرو با الگوبرداری و استفاده از پلتفرم پژو 2008 و با ظاهری جذاب طی 2 ماه آینده معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات احتمالی این خودرو جدید آشنا می‌شویم.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد نخستین کراس اوور خود را که در ساخت آن از پلتفرم پژو 2008 الگو گرفته شده، طی 2 ماه آینده معرفی کند. البته مراحل تولید کراس اوور پروژه K125 مدتی است که آغاز شده و ایران خودرو آن را در شهریور سال جاری رونمایی خواهد کرد. محصول جدید ایران خودرو از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی در سطح بالایی قرار داشته و می‌تواند نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.

جزئیاتی از اولین کراس اوور ایران خودرو

طبق خبرهای منتشر شده، ایران خودرو قالب‌های فلزی K125 را در داخل کشور ساخته است. همچنین این کراس اوور از لحاظ ظاهری با پژو 2008 متفاوت بوده و تریم‌های آن در قسمت‌هایی نظیر برق و الکترونیک با خودرو پژو 2008 قابل مقایسه نخواهد بود. برخی از منابع آگاه نیز اعلام کردند در ساخت این پروژه حدود 150 قطعه‌ساز با ایران خودرو همکاری داشتند.

بر اساس شنیده‌ها، کراس اوور پروژه K125 از موتور TC7 پلاس و گیربکس 6 سرعت اتوماتیک بهره می‌برد. همچنین شرکت ایپکو مدتی قبل موتور TC7 پلاس را در  نمایشگاه پیشرانه‌های درون‌سوز ساپکو رونمایی کرده بود. این موتور 1646 سی‌سی از نوع 4 سیلندر و 16 سوپاپ بوده و در واقع نسخه ارتقا پیدا کرده TC7 یا همان EF7 پلاس محسوب می‌شود. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی برابر با 161 تا 170 اسب بخار بوده و گشتاور تولیدی آن نیز به 235 تا 250 نیوتن‌متر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*