رنگبندی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

رنگبندی گلکسی بادز ۲ سامسونگ را در این تصاویر ببینید

ایوان بلس تصاویری را در توییتر خود منتشر کرده که طراحی و رنگبندی گلکسی بادز ۲ – Galaxy Buds 2، نسل جدید ایرباد بی سیم سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

به لطف یکی از افشاگران افسانه‌ای دنیای دیجیتال به نام ایوان بلس که حتی اخیراً به خاطر فاش کردن اطلاعات محصولات مختلف توسط غول‌های فناوری تهدید هم شده است، اکنون شاهد درز تصاویری از رنگبندی گلکسی بادز ۲ سامسونگ پیش از رویداد آنپکد ۱۱ آگوست این شرکت کره‌ای هستیم.

رنگبندی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ سامسونگ در چهار رنگ شامل سبز، بنفش، سفید و مشکی عرضه خواهد شد و احتمال دارد سه رنگ دیگر از جمله زرد نیز در زمان فروش به این نسخه‌ها اضافه شوند. تصاویری که توسط ایوان بلس در توییتر منتشر شده، با وضوح کامل طراحی و رنگبندی گلکسی بادز ۲ را به نمایش می‌گذارد.

بادز ۲ مستقیماً به عنوان نسخه جدید بادز اصلی معرفی می‌شود و دنباله رو نسخه‌هایی مثل بادز پلاس، بادز لایو یا بادز پرو که بعد از آن عرضه شدند نخواهد بود. با توجه به میکروفونی که روی هر یک از گوشی‌های این ایرباد قابل مشاهده است، می‌توان نتیجه گرفت که بادز ۲ به فناوری حذف نویز فعال مجهز است. این می‌تواند بزرگ‌ترین تغییر در آن نسبت به نسل اول باشد.

رنگبندی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

نسل جدید Galaxy Buds سامسونگ از فناوری ارتباطی Bluetooth LE پشتیبانی می‌کند و با این فناوری به کیس شارژ‌ ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود متصل می‌شود؛‌ در حالی که خود گوشی‌های این ایرباد نیز ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعت نیرو دارند که با کیس شارژ، شارژدهی آن‌ها چهار برابر خواهد شد. با توجه به انرژی بیشتری که فعالسازی قابلیت حذف نویز فعال به آن نیاز دارد، حضور این کیس شارژ‌ اهمیت زیادی پیدا می‌کند. ظرفیت باتری گوشی‌های نسل گذشته گلکسی بادز با بادز ۲ مشابه بود، اما کیس شارژ‌ آن ۲۵۲ میلی‌آمپر ساعتی بود که دو برابر شدن ظرفیت آن در نسل جدید، می‌تواند به خاطر حذف نویز فعال باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*