آپدیت جدید گوشی گلکسی ای ۵۱

سامسونگ یک آپدیت جدید را برای گوشی گلکسی ای ۵۱ منتشر کرد

آپدیت جدید گوشی گلکسی ای ۵۱ – Galaxy A51 توسط سامسونگ عرضه شد. این به‌روزرسانی منتشر شده با پچ امنیتی ماه جولای ۲۰۲۱ اندروید همراه است.

گوشی گلکسی ای ۵۱ سامسونگ اکنون پچ امنیتی ماه جولای ۲۰۲۱ را دریافت کرده است. این آپدیت جدید با شماره فریمور A515FXXU5EUG2 ابتدا توسط کاربران روسیه‌ای دیده شده است. با توجه به سیاست‌های نامگذاری به‌روزرسانی‌های نرم افزاری سامسونگ، به نظر می‌رسد این آپدیت جدید برخی امکانات جدیدتر یا پیشرفت‌های سطح کاربری را نیز در کنار ارتقاء پچ امنیتی به همراه داشته باشد.

سامسونگ از چند هفته پیش انتشار این پچ امنیتی را آغاز کرده و تاکنون ۴۱ دستگاه برند گلکسی سامسونگ موفق به دریافت این به‌روزرسانی شده‌اند. در هر صورت اگر ساکن روسیه باشید هم اکنون می‌توانید پچ امنیتی جولای ۲۰۲۱ را روی گوشی گلکسی ای ۵۱ خود دریافت کنید. این پچ پیش از این توسط کاربران کانادایی نیز دریافت شده بود. البته مشخص نیست زمانی که در حال نوشتن این خبر هستیم، کاربران کشورهای دیگر نیز این پچ را روی گوشی خود دریافت کرده باشند یا خیر.

اگر شما هم صاحب یک گوشی Galaxy A51 هستید، همین حالا می‌توانید به صفحه تنظیمات (Settings) گوشی خود بروید، سپس وارد بخش Software Update شوید و در صورت موجود بودن یک به‌روزرسانی جدید، روی گزینه Download and Install کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برای رام عراق چرا نمیاد. بیشتر رام ها دریافت کردن