ایرباد بی سیم ال جی Tone Free DFP8W

رونمایی از ایرباد بی سیم ال جی Tone Free DFP8W با یک کیس شارژ UV

ایرباد بی سیم ال جی Tone Free DFP8W با بهره‌گیری از حذف نویز فعال، کیس شارژ استرلیزه کننده UVnano، عمر باتری ۲۴ ساعته و قیمت مناسب معرفی شد.

هرچند ال جی دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در بازار تلفن‌های هوشمند ندارد، اما همچنان به تجارت هدفون‌های خودش ادامه می‌دهد و در همین راستا از ایرباد بی سیم ال جی Tone Free DFP8W رونمایی کرده است. این ایرباد بی‌سیم واقعی به حذف نویز فعال (ANC) مجهز است، تا ۲۴ ساعت شارژدهی دارد و همراه آن یک کیس شارژ ‌UVnano هم عرضه می‌شود که می‌تواند سری‌ها و اسپیکرهای این ایرباد را تمیز کند.

ایرباد بی سیم ال جی Tone Free DFP8W

ال جی از درایورهای داینامیک ۸ میلی‌متری توسعه یافته توسط Meridian Audio در این ایرباد استفاده کرده است. سه میکروفون نیز روی بدنه این ایرباد سوار شده که دو تای آن برای مکالمات و یکی از آن‌ها برای فناوری حذف نویز فعال مورد استفاده قرار می‌گیرد. ال جی Tone Free DFP8W از بلوتوث نسخه ۵.۲ و اتصال چندوجهی با امکان اتصال به ۵ دستگاه همزمان پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این به پروتکول‌های Google Fast Pairing و Windows Swift Pair برای جفت‌سازی بسیار سریع با دستگاه‌های کاربران نیز مجهز است.

ایرباد جدید شرکت ال جی با کدک‌های apt-X ،AAC و SBC سازگار است و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب را شامل می‌شود. عمر باتری هر گوشی آن به صورت مستقل تا ۶ ساعت با ANC روشن یا ۱۰ ساعت با ANC خاموش است. یک کیس شارژ نیز می‌تواند شارژدهی آن را تا ۱۴ ساعت با ANC روشن و تا ۲۴ ساعت بدون ANC افزایش دهد.

ایرباد بی سیم ال جی Tone Free DFP8W

قیمت ایرباد بی‌سیم ال جی DFP8W

ال جی هدفون بی‌سیم جدید خودش را با قیمت ۱۸۰ یورو وارد بازارهای جهانی خواهد کرد. گفته می‌شود رنگ‌بندی این هدفون نیز شامل رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی می‌شود. با این حال تاریخ دقیق عرضه این گجت پوشیدنی به بازار مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*