گوشی های هواوی

مدیرعامل کوالکام وسعت بازار گوشی های هواوی را به اندازه اپل دانست

مدیرعامل کوالکام با اعلام اینکه وسعت بازار گوشی های هواوی به اندازه اپل است گفت همکاری مجدد با هواوی یک فرصت مناسب برای گسترش فعالیت کوالکام محسوب می‌شود.

پس از اینکه دولت آمریکا محدودیت‌های زیادی علیه هواوی در نظر گرفت، این شرکت چینی توانست به خوبی با غلبه بر این محدودیت‌ها فعالیت‌های خود را گسترش دهد و اکنون بسیاری از شرکت‌ها از جمله کوالکام به هواوی درخواست داده‌اند تا فعالیت‌های تجاری خود را با این شرکت مجددا آغاز کنند. در همین راستا کریستیانو آمون که به تازگی به عنوان مدیرعامل شرکت کوالکام منصوب شده در مصاحبه جدید خود اعلام کرد ارزش و بزرگی بازار محصولات هواوی به اندازه اپل است و شرکت کوالکام طی همکاری با هواوی می‌تواند به موقعیت مناسبی دست پیدا کند.

وسعت بازار گوشی های هواوی به اندازه اپل است

گوشی های هواوی

کریستیانو آمون در ادامه گفته‌های خود بیان کرد حضور کوالکام در بازار چین می‌تواند سطح فعالیت این شرکت را گسترش دهد و در همین راستا برنامه‌هایی را برای حضور پررنگ در چین در نظر گرفته است. مدیرعامل کوالکام بر این باور است که سهم زیادی از دنیای فناوری در اختیار هواوی قرار داشته و محصولات رده بالای این شرکت چینی می‌توانند با محصولات شرکت‌هایی چون اپل به رقابت بپردازند. از این رو کوالکام این فرصت را دارد تا با یکی از برندهای بزرگ دنیا همکاری کند.

گوشی های هواوی

گفتنی است هواوی طی ماه گذشته محصولات 4G را با تراشه ساخت کوالکام روانه بازار کرد که این همکاری به دلیل دریافت مجوز توسط کوالکام برای فروش تراشه‎‌های 4G به هواوی انجام شده است. عرضه چنین محصولاتی از همکاری جدیدی حکایت دارد که هواوی به واسطه آن می‌تواند گوشی‌های 4G با تراشه‌های کوالکام را به بازار عرضه کند. همچنین نسخه 2 سیستم عامل هارمونی نیز در حال حاضر با پلتفرم تراشه‎‌های اسنپدراگون تطابق دارد که بیانگر پیشرفت این دو شرکت است. لازم به ذکر است که گوشی‌های 5G هواوی همچنان روی پلتفرم اختصاصی این شرکت توسعه پیدا می‌کنند و به تراشه‌‎های Kirin مجهز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*