خودروهای خودران

پتنت جدید هواوی با هدف بهبود تجربه سفر در خودروهای خودران به ثبت رسید

هواوی به تازگی با ثبت یک پتنت جدید و جنجالی که به خودروهای خودران و هوشمند ارتباط دارد، می‌خواهد باعث بهبود تجربه رانندگی و سفر شود.

شرکت چینی هواوی را به خاطر گوشی‌های هوشمند و متنوع‌اش می‌شناسیم. شرکتی که در طول یک دهه گذشته، با تولید و توزیع موبایل‌های میان‌رده، خوش‌ساخت و ارزان‌قیمت‌اش، سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشت و طی سال‌های اخیر، با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه شد. حالا مدتی است که این شرکت وارد صنعت ساخت اتوموبیل‌های هوشمند شده و تا چند سال آینده، تولید خودرو خودران‌اش را آغاز خواهد کرد.

خودرو هواوی

طبق حق ثبت اختراع جدید شرکت هواوی که با عنوان «روش کنترل هوشمند اتوموبیل، دستگاه و سیستم کنترل» شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد که این غول فناوری چینی در حال کار بر روی یک سیستم هوشمند است که می‌تواند باعث بهبود فناوری و تکنولوژی‌های خودروهای خودران شود. به گزارش ITHome، این پتنت جدید علاوه‌بر موارد مذکور، سیستمی را برای کنترل اتوموبیل‌های هوشمند به وجود می‌آورد که قادر به بهبود راحتی مسافران و همچنین تجربه رانندگی با خودروهای خودران خواهد بود.

این سیستم حالت رانندگی با اتوموبیل‌های هوشمند را نیز کنترل می‌کند تا به سرعت بهینه و مدنظر نزدیک شود. هنگامی که اتوموبیل به سرعت مطلوب برسد، حالت رانندگی هم تغییر خواهد کرد. به نظر می‌رسد که هواوی با این سیستم هوشمند، قصد دارد تجربه‌ای روان و راحت را برای سرنشینان خودرو از جمله کسی که پشت فرمان قرار دارد رقم بزند.

متاسفانه این توضیحات تنها متعلق به یک پتنت جدید از طرف شرکت هواوی هستند؛ بنابراین هنوز جزئیات چندانی از این موضوع در دسترس نیست. علاوه‌بر این موارد، هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که آیا سازنده مطرح گوشی‌های موبایل در مراحل ساخت و توسعه چنین محصولی قرار دارد یا خیر. در مجموع باید منتظر اخبار جدیدتر بمانیم زیرا با توجه به تولید خودروهای خودران توسط Huawei در چند سال آینده، این شرکت چینی حضور گسترده و فعالی را در این صنعت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*