طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را از زوایای مختلف با رنگ‌های متنوع ببینید

این رندرهای جدید، طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 – Samsung Galaxy Z Flip3 را از زوایای مختلف، با رنگ‌بندی متنوع نمایش می‌دهند.

ظاهرا در طراحی گلکسی زد فلیپ 3 همان صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی با نسبت تصویر 25 به 9 حفظ خواهد شد. اما باید منتظر یک نمایشگر خارجی بزرگ‌تر و کاربردی‌تر با اندازه 1.9 اینچ باشیم. برای صفحه نمایش داخلی، وجود گلس فوق باریک (UTG) مقاوم‌تری هم پیش‌بینی می‌شود.

همچنین بر اساس تاییدیه‌های صادر شده، گلکسی زد فلیپ 3 همان باتری 3273 میلی آمپر ساعتی را خواهد داشت؛ با پشتیبانی از شارژ کابلی 15 وات و شارژ بی‌سیم 9 وات!

احتمالا دوربین دوگانه نسل قبلی نیز در مدل جدید، حفظ خواهد شد؛ اما درباره چیپست، ابهام وجود دارد.

جالب اینکه برخی گزارش‌ها از ضد آب بودن Galaxy Z Flip3 حکایت دارند؛ ولی این مستلزم تغییرات اساسی در طراحی و ساختار لولای دستگاه است. زیرا در صورتی که تاییدیه IP67 داشته باشد، باید بتواند نیم ساعت در عمق یک متری آب، دوام بیاورد.

اما به رنگ‌بندی آن هم بپردازیم که تنوع خوبی دارد. این شامل هشت رنگ بژ، سبز تیره، بنفش روشن، خاکستری، مشکی، صورتی، آبی تیره و سفید می‌شود.

شاید قیمت این گوشی منعطف سامسونگ 20 درصد ارزان‌تر از مدل قبلی باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که نسل اول گلکسی زد فلیپ، 1400 دلار قیمت داشت.

انتظار می‌رود این محصول در اوایل آگوست (مرداد) معرفی و از اواخر همان ماه وارد بازار شود.

طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من اون رنگ صوررتی دوست دارم خیلی خاصه

  2. لعنتی سبزش چه خوشگله🤤😋

  3. مثل همیشه 100 سال جلوتر از تکنولوژی حال