گوشی گلکسی S21 FE

گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ به مراسم آنپکد ۲۰ مرداد نمی‌رسد

سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰ مرداد ماه می‌خواهد از محصولات جدیدش رونمایی کند؛ اما ظاهرا گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE در زمره این محصولات نخواهد بود.

چندی پیش مشخصات کامل گوشی گلکسی S21 FE منتشر شد و مدتی بعد نیز شاهد رنگ‌های مختلف این گوشی بودیم. طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه نسخه فن ادیشن گوشی پرچمدار این شرکت هستند و برخی شایعات نیز به عرضه پیش از موعد این گوشی در رویداد آنپکد ۲۰ مرداد اشاره داشتند؛ اما متاسفانه گزارش جدیدی مبنی بر نزدیک نبودن معرفی این گوشی منتشر شده است.

وب‌سایت Let’s Go Digital اعلام کرده است که گلکسی اس 21 اف ای به مراسم ۲۰ مرداد شرکت کره‌ای نخواهد رسید. این وبسایت معتبر ادعا می‌کند که فهرست تمامی محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند را در سندی رسمی مشاهده کرده و اگرچه سامسونگ می‌خواهد گجت‌های متنوعی را معرفی کند؛ اما S21 FE در میان آنها نیست.

درست است که این گوشی در مرداد ماه معرفی نخواهد شد؛ اما در هر صورت شاهد معرفی آن تا پیش از سال جدید میلادی خواهیم بود. در ابتدا گزارشی منتشر شده بود که از کمبود تراشه به عنوان دلیل تاخیر در عرضه این گوشی نام می‌برد؛ اما گزارش مربوطه کمی بعد تکذیب شد و طرفداران سامسونگ نیز به عرضه زود هنگام گوشی امیدوار شدند.

گوشی گلکسی S21 FE

حالا بار دیگر عرضه این گوشی به تعویق افتاده است و ظاهرا باید تا آبان ماه صبر کنیم. البته طرفداران سامسونگ نباید به هیچ وجه نگران رویداد ۲۰ مرداد باشند چرا که سامسونگ می‌خواهد از دستگاه‌های جذابی همچون گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی بادز و سری واچ 4 معرفی رونمایی کند.

مشخصات گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ

بر اساس شایعات منتشر شده Galaxy S21 FE به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن +FHD مجهز خواهد شد. پنل مسطح این دستگاه دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی بالا خواهد بود.

نسخه FE گلکسی اس 21 به دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. دوربین اصلی این دستگاه یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی دیگر و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. در بدنه جلویی دستگاه نیز شاهد حضور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

بخش جذاب مشخصات این گوشی به تراشه آن مربوط می‌شود. جایی که شاهد حضور کوالکام اسنپدراگون 888 در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی هستیم. انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی S21 FE توسط یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری تامین خواهد شد. گجت جذاب سامسونگ از شارژ‌ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*