فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی

فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی سال ۲۰۲۲ به دنیای گوشی‌ها می‌آید

فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی سال آینده با گوشی شیائومی Mi 12 معرفی می‌شود. این فناوری گوشی شما را در عرض ۸ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند.

طی سالیان اخیر شاهد تلاش شرکت‌های مختلفی برای توسعه فناوری شارژ‌ سریع بوده‌ایم. در همین راستا، شیائومی اوایل سال ۲۰۲۱ نشان داد که در حال توسعه فناوری هایپر شارژ ۲۰۰ وات خودش است. به لطف این فناوری، یک گوشی هوشمند می‌تواند تنها در عرض ۸ دقیقه به شارژ‌ ۱۰۰ درصد برسد که چنین مدت کمی شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

اما خوشبختانه فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی تنها یک طرح مفهومی نیست و شما می‌توانید سال ۲۰۲۲ میلادی برای اولین بار از نزدیک آن را در یک گوشی امتحان کنید. برخی از بلاگرهای نزدیک به کمپانی شیائومی خبر می‌دهند که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه نسل جدید فناوری HyperCharge در گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۲ خودش است. شیائومی پیشتر در توییتی تأیید کرده بود که به لطف این فناوری گوشی شما در عرض تنها ۸ دقیقه به صورت سیمی و ۱۵ دقیقه به صورت بی‌سیم به شارژ‌ ۱۰۰ درصد خواهد رسید!

چندی پیش در واقع دمویی از حضور این فناوری در یک نسخه ویژه از گوشی می ۱۱ پرو به نمایش درآمد که نشان داد این فناوری با گوشی‌های فعلی نمی‌تواند سازگاری داشته باشد. به همین خاطر است که تصور می‌شود نسل آینده سری می ۱۱ که سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و به احتمال خیلی زیاد می ۱۲ نام دارد، یدک کش هایپر شارژ ۲۰۰ وات شیائومی خواهد بود.

نگران فشار فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی به باتری نباشید

شیائومی برای روشن شدن ذهن کاربرانی که نگران فرسودگی باتری گوشی‌های خود با این سرعت شارژ شگفت انگیز هستند، عنوان کرده است که بعد از ۸۰۰ چرخه شارژ (فرض کنید گوشی خود را هر روز یک بار به مدت ۲ سال پیاپی شارژ کنید. البته نه از ۰ تا ۱۰۰ درصد) تنها ۲۰ درصد از ظرفیت باتری یک گوشی مجهز به این فناوری تحلیل می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*