هک کلاب هاوس

هک کلاب هاوس و فروش شماره تلفن کاربران در دارک نت

شبکه اجتماعی Clubhouse هک شد. به دنبال هک کلاب هاوس ، شماره تلفن و اطلاعات حدود 3.8 میلیارد کاربر و حتی کسانی که عضو این برنامه نیستند لو رفته و در دارک نت به فروش گذاشته شده است.

کلاب هاوس هک شد. محققان امنیتی ساعتی پیش اعلام کردند اطلاعات کامل کاربران Clubhouse از جمله شماره تلفن آنها هک شده و به سرقت رسیده و اکنون این اطلاعات در دارک نت به فروش گذاشته شده است. گفته می‌شود این یک هک بزرگ بوده و اطلاعات کامل کاربران و حتی شماره تلفن کسانی که عضو این شبکه اجتماعی نیستند نیز به سرقت رفته است.

جزئیات هک کلاب هاوس

هکر و فروشنده مرموز اطلاعات کلاب هاوس مدعی شده که این شبکه اجتماعی به تمام دفترچه‌های تلفن کاربرانش اتصال دارند و هر بار که یک کاربر کلاب هاوس، شماره تلفنی را در لیست مخاطبان خود ذخیره می‌کند، به طور خودکار این شماره وارد بانک اطلاعاتی مخفی کلاب هاوس می‌شود. به این ترتیب حتی کسانی که اصلا تاکنون فعالیتی در ClubHouse نداشته‌اند نیز ممکن است قربانی این حمله هکری شده باشند. گفتنی است که این پلتفرم پیش از این نیز هک شده بود.

هک کلاب هاوس

مارک روف، یک محقق امنیتی در توییتر اعلام کرد کل داده‌های کلاب هاوس هک شده و شماره تلفن کاربران و پایگاه داده این شبکه اجتماعی برای فروش در دارک نت به انتشار رسیده است. وی همچنین تصویری را از انجمن دارک نت منتشر کرده که در آن اطلاعات لو رفته به نمایش گذاشته شده است. این پست توسط یک کاربر مرموز با عکس پروفایل ماسک گای فاکس به همراه جزئیات بیشتر در خصوص هک داده‌ها منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*