عضویت در کلاب هاوس

عضویت در کلاب هاوس بدون نیاز به دعوتنامه امکان‌پذیر شد

محدودیت عضویت در کلاب هاوس برداشته شده و اکنون تمام کاربران می‌توانند بدون نیاز به دعوتنامه در این شبکه اجتماعی صوتی حضور پیدا کنند.

کلاب هاوس، یک شبکه اجتماعی نوپا است که در مدت زمان کوتاهی توانست به محبوبیت برسد. در ابتدا این اپلیکیشن فقط برای کاربران آی او اس عرضه شده بود، اما مدتی پیش نسخه اندرویدی کلاب هاوس نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. با این حال یک محدودیت دیگر در این شبکه اجتماعی باقی ماند؛ کاربران برای عضویت در Clubhouse می‌بایست حتما دعوتنامه داشته باشند.

عضویت در کلاب هاوس بدون دعوتنامه

در ماه گذشته اعلام شد که کلاب هاوس قصد دارد این محدودیت را نیز بردارد تا کاربران بدون نیاز به دعوتنامه بتوانند در این شبکه اجتماعی عضو بشوند. حالا این اتفاق رخ داده و اکنون کاربران بدون نیاز به دعوتنامه می‌توانند از کلاب هاوس استفاده کنند. پاول دیویسون و روهان ست، بنیان‌گذاران این شبکه اجتماعی صوتی از برداشته شدن این محدودیت خبر دادند و گفتن در حال حاضر نزدیک به ده میلیون کاربر در لیست انتظار ورود به Clubhouse هستند که این افراد به مرور زمان می‌توانند بدون نیاز به دعوتنامه وارد این شبکه بشوند.

عضویت در کلاب هاوس

کلاب هاوس در خصوص تغییرات اعمال شده اعلام کرد سیستم دعوتنامه بخش مهمی از تاریخ ما بوده و حالا با اضافه کردن کاربران به صورت نوبتی و استقبال از چهره‌های جدید در هر هفته، با یک روش سنجیده باعث رشد کلاب هاوس می‌شویم. گفتنی است که علاوه بر برداشته شدن این محدودیت، کلاب هاوس از لوگو و آیکون جدید اپلیکیشن خود نیز رونمایی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*