فیلم قاتلان ماه کامل

تصاویر جدیدی از فیلم قاتلان ماه کامل با حضور دیکاپریو و رابرت دنیرو منتشر شد

جدیدترین تصاویر منتشرشده از صحنه فیلمبرداری فیلم قاتلان ماه کامل – Killers of the Flower Moon، دیکاپریو و رابرت دنیرو را نشان می‌دهد.

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی بر اساس کتاب پرفروش «قاتلان ماه کامل» از دیوید گرن ساخته می‌شود و در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهاما جریان خواهد داشت؛ جایی که قتل‌های زنجیره‌ای ثروتمندان حوزه نفت در منطقه اوسیج بسیار فراگیر شده است. سلسله جنایات هولناک و وحشیانه‌ای که به سلطنت وحشت معروف شد. در تصاویر جدید فیلم قاتلان ماه کامل، دنیرو و دیکاپریو هردو با لباس‌های آن دوران حضور دارند و حتی یک ماشین متعلق به دهه ۱۹۲۰ میلادی هم در صحنه دیده می‌شود. فیلمبرداری این عنوان موردانتظار در حال حاضر در فیرفکس اوکلاهاما ادامه دارد.

لئوناردو دیکاپریو نقش برادرزاده یک دام‌دار محلی قدرتمند (با بازی رابرت دنیرو) را ‌در فیلم قاتلان ماه کامل بازی می‌کند. لیلی گلادستون هم نقش همسر اوسیج را بر عهده دارد. جسی پلمونز نیز در نقش تام وایت، نماینده اف بی آی و مسئول تحقیقات راجع‌به قتل‌ها مقابل دوربین رفته است. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید فیلم Killers of the Flower Moon را مشاهده کنید.

فیلم قاتلان ماه کامل از مارتین اسکورسیزی، به عنوان نخستین همکاری این کارگردان کهنه‌کار و موفق با کمپانی اپل شناخته می‌شود. از تازه‌ترین همکاری‌های اپل با فیلم‌سازان مطرح سینما، می‌توانیم به اثر جدید و موردانتظار ریدلی اسکات یعنی فیلم Kitbag اشاره کنیم؛ یک عنوان حماسی و تاریخی درباره ناپلئون بناپارت با بازی واکین فینیکس. همچنین در طول چند سال اخیر، شبکه اپل تی‌وی پلاس فیلم‌های مهمی را منتشر کرده است. از درام جنگی «سگ تازی» با نویسندگی و بازی تام هنکس گرفته تا فیلم «بر روی صخره‌ها» به کارگردانی سوفیا کوپولا و بازی بیل موری و رشیدا جونز.

اسکورسیزی در سال ۲۰۱۹ فیلم «مرد ایرلندی» را با همکاری نتفلیکس تولید کرد و حالا دو سال پس از آن ماجرا، مجدداً با یکی دیگر از سرویس‌های استریم (اپل تی‌وی پلاس) همکاری کرده است. اریک روت وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم قاتلان ماه کامل را بر عهده دارد. فیلمنامه‌نویس برنده اسکاری که نوشتن فیلمنامه عناوین مشهور و موفقی مانند «فارست گامپ»، «مورد عجیب بنجامین باتن» و «ستاره‌ای متولد شده است» را در کارنامه‌اش دارد.

دیکاپریو نه‌تنها در ادامه سال جاری، بلکه به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۲ هم بسیار پرکار خواهد بود. او در فیلم «به بالا نگاه نکن» هم حضور دارد. یک کمدی سیاه موردانتظار به کارگردانی آدام مک‌کی و با بازی ستارگانی نظیر جنیفر لارنس، کیت بلانشت، جونا هیل و تیموتی شالامی که اواخر امسال توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

رابرت دنیرو هم کماکان مقابل دوربین‌ها حضور خواهد داشت. این بازیگر دوست‌داشتنی علاوه‌بر فیلم قاتلان ماه کامل، قرار است در ساخته جدید دیوید او. راسل هم بازی کند. فیلم جدید راسل نیز بسیار پرستاره خواهد بود و تاکنون علاوه‌بر دنیرو، حضور چهره‌هایی مانند کریستین بیل، مارگو رابی، رامی مالک و جان دیوید واشنگتون در این عنوان تأیید شده است.

بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل

لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو تابه‌حال بارها با مارتین اسکورسیزی همکاری کرده‌اند. دیکاپریو در فیلم‌هایی مانند «دار و دسته نیویورکی»، «گرگ وال استریت» و «جزیره شاتر» با این کارگردان بزرگ کار کرده است. اما ارتباط دنیرو و اسکورسیزی از چند دهه قبل آغاز شده بود و دنیرو با نقش‌آفرینی در آثاری مثل «راننده تاکسی»، «کازینو»، «رفقای خوب»، «مرد ایرلندی» و فیلم‌های دیگر، به ستاره شماره یک ساخته‌های اسکورسیزی تبدیل شد.

به‌هرحال باید تا زمان انتشار فیلم Killers of the Flower Moon منتظر بمانیم. دیدن اثر جدید مارتین اسکورسیزی بسیار دوست‌داشتنی خواهد بود؛ هرچند احتمال می‌رود تا پیش از پایان مراحل فیلمبرداری و قطعی شدن تاریخ اکران، شاهد جزئیات بیشتری از این فیلم وسترن پرهزینه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*