گوشی یولفون پاور آرمر 13

گوشی یولفون پاور آرمر 13 با باتری 13200 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

یولفون پاور آرمر 13 – Ulefone Power Armor نخستین گوشی مقاوم با باتری غول‌پیکر 13200 میلی آمپر ساعتی است. البته این دستگاه سورپرایزهای دیگری هم دارد.

فروش جهانی یولفون پاور آرمر 13 از تاریخ 20 مرداد آغاز خواهد شد. خریداران این محصول، می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن گوشی یولفون آرمر 11 تی 5G هم امتحان کنند.

مشخصات گوشی یولفون پاور آرمر 13

این گوشی مقاوم یک پنل 6.81 اینچی فول اچ دی پلاس (رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل) برای نمایش محتوا دارد. قدرت پردازش آن را تراشه هلیو G95 مدیاتک در همراهی با رم 8 گیگابایتی تامین می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی دستگاه، 256 گیگابایت است؛ اما شیار کارت MicroSD تا سقف یک ترابایت هم دارد.

گوشی یولفون پاور آرمر 13

محصول جدید یولفون با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، در زمینه عکاسی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. حتی از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر نیز در پنل عقب تعبیه شده‌اند. این مجموعه دوربین حتی در تاریکی شب، کارکرد مطلوبی دارد و وجود سیستم فلاش پنج‌گانه نیز مزید بر علت است.

باتری 13 هزار و 200 میلی آمپر ساعتی دستگاه با توان 33 وات شارژ می‌شود؛ ضمن اینکه از شارژ وایرلس معکوس 5 وات پشتیبانی می‌کند.

سنسور مادون قرمز هم دارد که می‌تواند فاصله بین دو شی را اندازه‌گیری کند. کمپانی سازنده به سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری روان، مالتی-تسکینگ مناسب و امنیت بالای اطلاعات در آرمر پاور 13 اشاره کرده است.

برخورداری از گیرنده رادیو FM، تاییدیه IP68/69K و پشتیبانی از NFC دیگر ویژگی‌های این گوشی مقاوم محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*