ایرباد ال جی Tone Free FP9

ایرباد ال جی Tone Free FP9 در کنار دو مدل دیگر معرفی شد؛ حذف نویز فعال و ویژگی‌های جذاب

ال جی از سه عضو جدید ایرباد‌های Tone Free رونمایی کرد. ایرباد ال جی Tone Free FP9 و دو مدل دیگر دارای حذف نویز فعال و ویژگی‌های جالب دیگر هستند.

ال جی الکترونیکس از سه ایرباد بی سیم جدید رونمایی کرده است. این هدفون‌های بی سیم از ویژگی‌های خلاقانه‌ای بهره می‌برند که حتی در محصولات برند‌های پیشرویی همچون اپل و سامسونگ نیز حضور ندارند. ال جی می‌خواهد به کمک سه ایرباد ال جی FP8، Tone Free FP9 و FP5 و ارائه ویژگی‌های خاص سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت مطرح Meridian در توسعه سیستم پردازش صدای این هدفون‌ها با ال جی همکاری داشته است تا کاربر بتواند از تجربه صدای فراگیر بسیار بهتری لذت ببرد. ایرباد‌های جدید سری تون فری ال جی همچنین به فناوری صدای سه بعدی نیز مجهز شده‌اند.

ایرباد ال جی Tone Free FP9

کیس نگهدارنده مدل‌های اف پی 9 و اف پی 8 دارای قابلیت تابش نور فرابنفش است تا باکتری‌های احتمالی موجود در ایرباد را از بین ببرد و مانع از عفونت گوش کاربر شود. متاسفانه مدل اف پی 5 از چنین قابلیتی بهره نمی‌برد. این هدفون‌های بی سیم همچنین به ویژگی صدای فضایی مجهز شده‌اند که تجربه صدای فراگیر‌تری را ارائه می‌دهد و کاربر گمان می‌کند صدا را از تمامی جهات دریافت می‌کند.

ال جی پایه این ایرباد‌ها را نسبت به مدل‌های قبلی کمی کوتاه‌تر کرده و همچنین از میکروفون‌های بیشتری استفاده کرده تا شاهد کیفیت صدای بهتر در تماس‌ها و عملکرد بهتر ویژگی حذف نویز فعال باشیم.

ویژگی جالب دیگری که در ایرباد ال جی Tone Free FP9 و دو مدل دیگر وجود دارد حالت زمزمه کردن است که به کاربر اجازه می‌دهد از ایرباد سمت راستی به عنوان میکروفونی برای زمزمه کردن استفاده کند.

کاربران همچنین می‌توانند از برنامه ال جی تون فری برای پیدا کردن دستگاه، شخصی سازی کنترل‌های لمسی و تنظیم اکولایزر استفاده کنند.

ایرباد ال جی Tone Free FP9

هر دو مدل ال جی Tone Free FP9 و FP8 را می‌توان تا ۱۰ ساعت استفاده کرد و در صورت استفاده از کیس مربوطه، این میزان به ۲۴ ساعت افزایش پیدا می‌کند. مدل اف پی 5 اما عمر باتری کمتری دارد و در صورت استفاده از ایرباد تا ۸ ساعت و در صورت استفاده به همراه جعبه نگهدارنده تا ۲۲ ساعت شما را همراهی می‌کند.

ایرباد‌های جدید ال جی از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کنند و تنها ۵ دقیقه شارژ می‌تواند انرژی مورد نیاز برای یک ساعت استفاده از آنها را فراهم کند. این ایرباد‌ها همچنین توانسته‌اند گواهی IPX4 را نیز به دست آورند که به مقاومت محدود آنها در برابر نفوذ آب اشاره دارد.

ال جی ایرباد‌های جدید خود را حداکثر تا اوایل شهریور ماه به بازار عرضه خواهد کرد؛ البته هنوز اطلاعات مربوط به قیمت این گجت‌ها منتشر نشده است. ایرباد ال جی Tone Free FP9 و FP8 در سه رنگ مشکی، سفید مرواریدی و طلایی عرضه خواهند شد. مدل FP5 فاقد رنگ طلایی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*