گوشی 5G بلک بری

گوشی 5G بلک بری با کیبورد فیزیکی در راه است؛ بازگشت رویایی بلک بری؟

شرکت Onward Mobility سال گذشته مجوز استفاده از برند بلک بری را دریافت کرد. اخبار منتشر شده احتمال عرضه گوشی 5G بلک بری – Blackberry با کیبورد فیزیکی را تقویت می‌کند.

برند بلک بری از سال گذشته در اختیار شرکت Onward Mobility بوده است؛ این شرکت در ابتدا عنوان کرد که قصد تولید گوشی 5G بلک بری با کیبور فیزیکی را دارد؛ اما متاسفانه هیچکدام از وعده‌های این شرکت به حقیقت تبدیل نشد. هرچند چند روز پیش اخبار جدیدی منتشر شد که می‌تواند طرفداران این برند قدیمی را امیدوار کند.

گوشی 5G بلک بری

شرکت Onward Mobility یک برنامه پیش تعهد را راه‌اندازی کرده است. این برنامه در واقع به شرکا و طرفداران شرکت کننده در آن اجازه می‌دهد تا پیش از عرضه عمومی قادر به دریافت محصولات، ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های احتمالی این شرکت باشند. صفحه مربوطه در وب‌سایت آنوارد موبیلیتی همچنین اعلام کرده است که افراد و سازمان‌های شرکت کننده می‌تواند در تعیین ویژگی‌ها و کارکرد‌های محصول نقش موثری داشته باشند.

تنها جمله جا افتاده در این صفحه این است که آنها می‌خواهند یک گوشی هوشمند با برند بلک بری را توسعه دهند و در این راه به کمک نیاز دارند. Onward Mobility سابقه فعالیت در حوزه نرم افزار‌های امنیتی را دارد؛ اما در بخش سخت افزار موبایل تجربه چندانی ندارد و شاید به همین دلیل می‌خواهد از شرکت‌ها و افراد تاثیر گذار در این حوزه دعوت به همکاری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*