مانیتور گیمینگ شیائومی

مانیتور گیمینگ جدید شیائومی در کنار چند محصول دیگر معرفی شد

شیائومی از طیف وسیعی از محصولات رونمایی کرد. مهمترین محصول معرفی شده مانیتور گیمینگ شیائومی – Xiaomi است که نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز را در یک پنل ۲۷ اینچی ارائه می‌کند.

شیائومی خط تولید محصولات AIoT محور خود را هر روز بیش از پیش گسترش می‌دهد. این دسته از محصولات می‌خواهند ترکیبی از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را ارائه دهند و دستگاه‌های مختلفی را شامل می‌شوند؛ از مانیتور گیمینگ شیائومی گرفته تا روتر وای‌ فای و هواپز.

البته توجه داشته باشید که برخی از این محصولات کاملا جدید نیستند و مدت‌ها قبل در چین عرضه شده بودند؛ اما برای اولین بار است که وارد بازار اروپا می‌شوند.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچ Mi 2K شیائومی

این مانیتور ۲۷ اینچ به یک پنل IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (نسبت تصویر ۱۶ به ۹) مجهز شده است و دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه است. مانیتور گیمینگ شیائومی دارای برچسب VESA DisplayHDR 400 است که یعنی می‌تواند حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه دهد. این مانیتور ۸ بیت جدید ۹۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دارای کنتراست ۱۰۰۰:۱ است.

مانیتور گیمینگ شیائومی

چیزی که باعث شده محصول شیائومی به یک مانیتور گیمینگ بدل شود پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز است. البته این نمایشگر از قابلیت Adaptive Sync نیز پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخگویی نیز برابر با ۴ میلی ثانیه است که می‌توان با استفاده از قابلیت Intelligent Motion Blur Control آن را به یک میلی ثانیه کاهش داد.

مانیتور گیمینگ شیائومی

مانیتور گیمینگ شیائومی دارای یک درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 است و از یک درگاه USB-A 3.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد. در جعبه این محصول یک پایه و استند و همچنین سخت افزار لازم برای نصب آن روی دیوار قرار داده شده است. مانیتور Mi 2K با برچسب قیمتی ۵۰۰ یورویی عرضه خواهد شد.

روتر می AX9000 شیائومی

این گجت اولین روتر سه بانده وای فای 6 شیائومی است. این روتر دارای ۱۲ آنتن بیرونی برای پوشش دهی باند ۲.۴ گیگاهرتز (پهنای باند حداکثر ۱۱۴۸ مگاابیت بر ثانیه) و دو باند ۵ گیگاهرتز (۴۸۰۴ مگابیت بر ثانیه + ۲۴۰۲ مگابیت بر ثانیه) است که البته یکی از این باند‌ها به صورت اختصاصی به گیمینگ تعلق دارد تا دیگر دستگاه‌های موجود در شبکه در آن اختلال ایجاد نکنند.

مانیتور گیمینگ شیائومی / روتر شیائومی

این روتر از یک درگاه ۲.۵ گیگابیتی WAN و ۴ درگاه گیگابیتی LAN در کنار یک درگاه USB-A 3.0 بهره می‌برد. روتر شیائومی به تراشه ۱۴ نانومتری کوالکام مجهز شده است. این تراشه دارای ۶ هسته کورتکس A-53 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و دو هسته پردازش عصبی (NPU) ۱.۷ گیگاهرتز است. چیپست مربوطه در کنار یک گیگ رم قرار گرفته است و یک فن داخلی نیز عملکرد پایدار آن را تضمین می‌کند.

مانیتور گیمینگ شیائومی / روتر شیائومی

شیائومی علاوه بر ۱۲ آنتن وای فای، یک آنتن اختصاصی را نیز برای AIoT در نظر گرفته است تا روتر بتواند به عنوان یک هاب برای کلیه گجت‌های سازگار با خانه هوشمند شیائومی عمل کند. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ ۳۰۰ یورو روتر می AX9000 شیائومی را خریداری کنید.

ایرباد ردمی بادز 3 پرو

شیائومی هفته گذشته از ایرباد ردمی بادز 3 پرو رونمایی کرد. این ایرباد در واقع نسخه بین‌المللی Air Dots 3 Pro است. این هدفون‌های بی سیم از قابلیت حذف نویز فعال (تا ۳۵ دسی بل)، بلوتوث ۵.۲ با قابلیت اتصال دو دستگاه به صورت همزمان و عمر باتری ۲۸ ساعته بهره می‌برند.

مانیتور گیمینگ شیائومی / ردمی بادز ۳ پرو

ایرباد ردمی در اروپا ۷۰ یورو قیمت خواهد داشت.

اسکوتر برقی Mi Electric Scooter 3

این اسکوتر برقی دارای باتری ۲۷۵ وات ساعتی است که می‌تواند انرژی مورد نیاز برای پیمودن ۳۰ کیلومتر را فراهم کند. این موتور الکتریکی می‌تواند در حالت پیوسته به صورت ۳۰۰ وات کار کند و در بهترین حالت نیز قدرت ۶۰۰ وات را در اختیار شما قرار دهد. شیائومی برای رعایت مقررات محلی حداکثر سرعت این اسکوتر را ۲۵ کیلومتر بر ساعت تعیین کرده است. محصول جدید شیائومی همچنین می‌تواند شیب حداکثر ۱۶ درجه را نیز بدون مشکل رد کند.

مانیتور گیمینگ شیائومی

در واقع شیائومی در این اسکوتر از موتور مدل Pro 2 در کنار باتری  اسکوتر‌های 1S استفاده کرده است. شما باید ۸.۵ ساعت صبر کنید تا اسکوتر برقی شیائومی به طور کامل شارژ شود.

این مدل جدید ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند. شیائومی مکانیزم جمع شدن آن را مجددا طراحی کرده و به صورت سه مرحله‌ای در‌ آورده است. نمایشگر نیز بهبود پیدا کرده است.

مانیتور گیمینگ شیائومی / اسکوتر برقی

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شاسی آلومینیومی مقاوم، تایر‌‌های پنوماتیک، ترمز eABS در جلو، ترمز دیسکی دوگانه در عقب و چراغ جلو ۲ وات اشاره کرد. اسکوتر برقی 3 Mi در دو رنگ مشکی و خاکستری و با قیمت ۴۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

هواپز هوشمند شیائومی

این هواپز هوشمند را می‌توان از طریق برنامه Mi Home کنترل کرد که بیش از ۱۰۰ دستور غذای مختلف را در خود جای داده است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه آشپزی را از ۲۴ ساعت قبل برنامه‌ریزی کنید و از فرامین صوتی (گوگل اسیستنت و الکسا آمازون پشتیبانی می‌شوند) برای شروع، متوقف کردن پروسه آشپزی و چک کردن زمان باقی مانده استفاده کنید. نمایشگر اولد این محصول نیز اطلاعات مشابهی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مانیتور گیمینگ شیائومی / هواپز شیائومی

هواپز شیائومی ۳.۵ لیتر ظرفیت دارد و از دمای ۴۰ درجه تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد را پوشش می‌دهد. البته این محصول تنها یک هواپز ساده نیست و شما می‌توانید از آن برای پختن و یخ زدایی استفاده کرده و حتی یا استفاده از آن ماست درست کنید. هواپز هوشمند ۳.۵ لیتری شیائومی ۱۰۰ یورو قیمت خواهد داشت.

کدام یک از محصولات شیائومی نظر شما را جلب کرد؟ مانیتور گیمینگ، روتر وای فای، ایرباد یا اسکوتر برقی و هواپز؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*