برنامه مهاجرت به اندروید

گوگل در حال توسعه برنامه مهاجرت به اندروید برای کاربران iOS است

گوگل در حال توسعه برنامه مهاجرت به اندروید برای سیستم عامل iOS است. این برنامه پروسه روی آوردن کاربران آيفون به سیستم عامل گوگل را تسهیل می‌کند.

وب‌سایت 9to5Google اخیرا متوجه کد جدیدی در بخش Data Restore Tool اندروید شده است که می‌تواند به معنی یک برنامه جدید باشد. احتمالا گوگل در حال کار روی برنامه مهاجرت به اندروید برای اپ استور iOS است. این برنامه را می‌توان جواب گوگل به برنامه Move to iOS دانست که اپل پیش از این برای اندروید توسعه داده بود.

در حال حاضر اگر یکی از کاربران آیفون بخواهد به اندروید روی بیاورد، باید ابتدا از مخاطبین، رویداد‌های تقویم و تصاویر خود در گوگل درایو یک نسخه پشتیبان تهیه کند و سپس همان حساب کاربری را در دستگاه اندرویدی جدید خود وارد کند. بدین ترتیب کاربر می‌توان از طریق برنامه‌های مربوطه به محتوای مورد نظر خود دست پیدا کند.

برنامه مهاجرت به اندروید / گوگل پیکسل

کدهای جدید موجود در نسخه 1.0.382048734 ابزار بازیابی داده گوگل مشخصا به برنامه مهاجرت به اندروید برای کاربران آی او اس اشاره دارد. در توضیحات برنامه شاهد متن زیر هستیم:

گام اول: برنامه Switch to Android را از اپ استور دریافت کنید.

گام دوم: به تنظیمات وای فای خود مراجعه کنید.

گام سوم: به شبکه مورد نظر متصل شده و رمز عبور را وارد کنید.

علاوه بر اینها، این ابزار تغییرات جدیدی را به خود دیده است که نشان می‌دهد احتمالا می‌توان نسبت به گذشته داده‌های بیشتری را انتقال داد. به عنوان مثال حتی به این موضوع اشاره شده است که این برنامه قابلیت انتقال اپلیکیشن‌ها را نیز دارد.

برای انتقال برنامه‌ها، پیامک‌ها و مخاطبین خود گذر واژه بک آپ iTunes را وارد کنید.

هنوز مشخص نیست گوگل چطور می‌خواهد برنامه‌ها را از iOS به اندروید انتقال دهد. آیا راه دیگری جز دانلود کردن نسخه اندرویدی آنها در دستگاه جدید وجود دارد؟ راستش حتی مطمئن نیستیم که داده‌های برنامه قابل انتقال باشند. هرچند تنها موردی که می‌توان با اطمینان گفت این است که شما باید برنامه‌های پولی را مجددا از گوگل پلی خریداری کنید و برنامه مهاجرت به اندروید در این زمینه هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*