تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس 2

تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس 2 هواوی از 40 میلیون نفر عبور کرد

طبق اعلام شرکت هواوی، تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس 2 – HarmonyOS 2 از مرز 40 میلیون نفر عبور کرده است.

تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس 2 که تنها دو هفته قبل به 25 میلیون نفر رسیده بود، حالا در آستانه‌ی عبور از مرز 50 میلیون نفر است.

هنگامی که هواوی در سال 2019، هارمونی او اس را برای موبایل‌هایش منتشر کرد، کمتر کسی به آن باور داشت اما این سیستم عامل به تدریج بهتر شد و پتانسیل‌هایش را نشان داد. نسخه‌ی دوم این سیستم عامل در ماه ژوئن (12 خرداد) برای دستگاه‌ها و سیستم‌های هواوی انتشار یافت و حالا طبق گفته شرکت سازنده، بر روی 40 میلیون دستگاه مختلف نصب شده است.

هارمونی او اس 2 در همان هفته‌ی اول بر روی 10 میلیون دستگاه نصب شد و در یک ماه، به مرز 25 میلیون رسید. حالا اما 40 میلیون کاربر هم چندان اتفاق عجیبی نیست زیرا رقم بسیار بزرگ‌تری در راه است! علت اصلی موفقیت این سیستم عامل را باید رویکرد مناسب هواوی در عرضه‌ی آن دانست، آن‌ها نه تنها این او اس را به گوشی‌های پرچمدار آورده‌اند بلکه گوشی‌های میان‌رده و مقرون به‌صرفه نیز از آن بی‌نصیب نمانده‌اند.

تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس 2

با سرعت فعلی، هارمونی او اس 2 به‌زودی به یک رقیب جدی برای سیستم عامل‌های دیگر تبدیل خواهد شد و هواوی برنامه‌‌ی بلندمدت و ویژه‌ای برای آن دارد. همان‌طور که تا پیش از این گفته بودیم، گوشی‌هایی همانند میت ایکس، میت 20، نوا 6، نوا 7، نوا 8 و میت پد در همین سه ماهه تابستان آپدیت مذکور را دریافت می‌کنند و در سه ماهه پایانی سال 2021، تلوزیون‌های اسمارت اسکرین وی، اسمارت اسکرین اس، اسمارت اسکرین X65، گوشی‌های سری میت 20 ایکس، سری P30، میت ایکس، هواوی اینجوی 20، هواوی میمنگ 9، تبلت هواوی تب M6، اینجوی تبلت 2 و غیره این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

آپدیت‌ها تا پایان سال 2022 ادامه خواهد داشت و اگر آن را دریافت نکرده‌اید یا نام آن در فهرست بالا نیست، احتمالا باید مدت بیشتری منتظر بمانید. ناگفته نماند که گوشی پرچمدار هواوی P50 نیز با همین نسخه‌ی جدید منتشر شده است.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و اتفاق عجیبی رخ ندهد؛ طبق پیش بینی‌ها، تعداد کاربران این سیستم عامل تا پایان سال از مرز 300 میلیون نفر عبور خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*