دوربین هواوی P50 پرو

امتیاز دوربین هواوی P50 پرو در DxOmark مشخص شد؛ تاج پادشاهی برای هواوی

هواوی روز گذشته از دو گوشی سری پی 50 رونمایی کرد. امروز شاهد انتشار نتایج بررسی دوربین هواوی P50 پرو توسط وبسایت DxOmark هستیم. هواوی بار دیگر در صدر قرار دارد.

هنوز زمان زیادی از معرفی Huawei P50 Pro نگذشته است؛ اما وبسایت معتبر دگزومارک این گوشی را زیر ذره‌بین خود قرار داده و بررسی کاملی از دوربین هواوی P50 پرو منتشر کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت پرچمدار سری P هواوی توانسته عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد با کسب امتیاز کلی ۱۴۴ در جایگاه نخست رتبه‌بندی دوربین گوشی‌ها قرار گیرد.

دوربین هواوی P50 پرو

دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز عملکرد بی‌ نظیری را از خود نشان داده است و توانسته با کسب امتیاز کلی ۱۰۶ عنوان بهترین دوربین سلفی گوشی‌های موبایل را از آن خود کند.

دگزومارک عملکرد حسگر ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ماژول ۴۰ مگاپیکسلی مونوکروم هواوی P50 پرو را تحسین برانگیز دانسته و اعلام کرده که قادر به ارائه رنگ‌های دقیق، گستره داینامیک بالا و جزئیات زیاد هستند. دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ نیز عملکردی  فوق‌العاده‌ای داشته است و توانسته در تصاویر به همراه بزرگنمایی جزئیات را به خوبی حفظ کند، نویز کمی در تصاویر وجود داشته باشد و گسترده داینامیک نیز بالا باشد.

دوربین هواوی P50 پرو

نقطه قوت دیگر دوربین هواوی P50 پرو مربوط به عکاسی در شب است. در هنگام عکاسی در شب فوکوس خودکار سریع و اکسپوژر نیز عالی است و حتی رنگ پوست نیز طبیعی و خیلی خوب به نظر می‌رسد؛ هرچند میت 40 پرو پلاس عملکرد بهتری در این زمینه داشته است.

در رابطه با فیلم برداری هم باید گفت که اکسپوژر به طور کلی خوب بوده و داینامیک رنج بالا و فوکوس خودکار پایدار نیز به عملکرد بهتر دوربین کمک کرده است. در رابطه با عملکرد دوربین سلفی هواوی P50 پرو در این زمینه می‌توان گفت که لرزشگیر تصویر بسیار تاثیر گذار بود و چه در داخل خانه و چه در محیط بیرون نویز کمی مشاهده شد و جزئیات نیز به خوبی حفظ شده بودند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اصلا به خاطر اینکه مارکش هواویه و ساپورت مالی میکنه نیست 🙂
    سنسورش خیلی با کیفیته
    کلا تستاشم فرای درک ماس
    ما فقط نشستیم پشت گوشی نظرات فوق کارشناسانه کارمندای دگزومتازونو زیر سوال میبریم

  2. این سونی هم عجب بدیه ها سنسورش با اینکه از مال آمنی ویژن بزرگتر بود کمتر شده امتیازش 😉

  3. بنظرم که rggb نسبت به ryyb پسرفت نیست

  4. برای همینه امتیاز نایت مود کاهش عجیبی داشته حدود 10 امتیاز نسبت به میت 40 پرو پلاس
    احتمالا بخاطر تحریم باشه
    RYYB تو شب معجزه میکرد
    شاید تو نسخه پرو پلاس که تو آینده معرفی بشه شاید هم نشه imx800باشه

  5. لعنت به آمریکا که هواوی بهترین تولید کننده گوشی رو تحریم کرده ای بترکه چشم حسود