لوازم جانبی سری هواوی P50

لوازم جانبی سری هواوی P50 معرفی شدند؛ از قاب‌های مختلف تا پد شارژ بی‌ سیم

هواوی دیروز از سری پرچمدار Huawei P50 رونمایی کرد و حالا نوبت به لوازم جانبی سری هواوی P50 رسیده است. این مجموعه شامل قاب‌های مختلف و پد شارژ بی‌سیم می‌شود.

سری هواوی P50 دیروز معرفی شدند. هواوی همیشه پس از رونمایی از گوشی‌های پرچمدار خود، از لوازم جانبی مربوط به آنها نیز رونمایی می‌کند. سری هواوی P50 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است؛ زیرا هواوی اکسسوری‌های مختلفی را برای گوشی‌های جدیدش عرضه کرده است. در میان لوازم جانبی این دو گوشی قاب‌های فراوانی وجود دارند؛ اما شاهد اولین پد شارژ بی سیم مولتی کویل این شرکت نیز هستیم.

لوازم جانبی سری هواوی P50

قاب‌های Art Theme هواوی P50 و هواوی P50 پرو

لوازم جانبی سری هواوی P50

هواوی برای سری میت 40 نیز از قاب‌های Art Theme رونمایی کرده بود و تصمیم گرفته این قاب‌ها را در چهار رنگ مختلف برای پی 50 و پی 50 پرو نیز عرضه کند. این قاب‌ها طراحی جذابی دارند و از پایه داخلی نیز بهره می‌برند. هواوی همچنین مقاومت لبه‌ها را بیشتر کرده است.

این شرکت تم‌های مخلفی را متناسب با این قاب‌ها برای گوشی طراحی کرده است تا کاربر در صورت تمایل از آنها استفاده کند. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Vmall و پرداخت ۳۰ دلار قاب مورد نظر را خریداری کنند.

قاب فلاش حلقه‌ای هواوی برای P50 پرو

لوازم جانبی سری هواوی P50

این قاب در زمره لوازم جانبی اختصاصی هواوی P50 پرو قرار می‌گیرد. هواوی یک فلاش به شکل حلقه را در این قاب قرار داده که ‌می‌تواند در هنگام سلفی گرفتن یا فیلم برداری برای ولاگ (vlog) بسیار مفید باشد. این قاب جالب دکمه‌ای برای انتخاب بین سه سطح روشنایی و سه دمای رنگ (گرم، سرد و ترکیبی) دارد.

کاربران می‌توانند قاب مذکور را با استفاده از شارژ بی سیم معکوس شارژ کنند و دقیقا به همین خاطر است که فقط برای نسخه پرو عرضه شده است. این قاب در دو رنگ سفید و صورتی و با قیمت ۴۶ دلار روانه بازار شده است.

قاب پنجره هوشمند سری Huawei P50

لوازم جانبی سری هواوی P50

اگر به دنبال یک اکسسوری جذاب هستید، این قاب می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. قاب Smart Window از یک بخش شفاف بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی زمان، تاریخ، وضعیت آب و هوا و اعلانات خود را چک کند.

در صورت باز کردن قاب، نمایشگر گوشی به صورت خودکار روشن می‌شود و با بستن قاب نیز مجددا خاموش می‌گردد. این قاب ۳۵ دلار قیمت دارد و در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه شده است.

قاب سیلیکونی و چرمی سری پی 50

لوازم جانبی سری هواوی P50

اگر به دنبال لوازم جانبی ارزان‌تری برای سری هواوی P50 هستید، باید به سرغ قاب‌های سیلیکونی بروید. قاب‌های سیلیکونی هواوی در ۵ رنگ مختلف از جمله مشکی، سبز روشن و نارنجی عرضه شده‌اند و تنها ۱۵ دلار قیمت دارند. قاب چرمی کمی گران‌تر است و با برچسب قیمتی ۳۰ دلاری عرضه شده است. این قاب در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده است و از یک پایه داخلی بهره می‌برد.

شارژر بی سیم مولتی کویل هواوی

لوازم جانبی سری هواوی P50

گل سر سبد لوازم جانبی سری هواوی P50 را می‌توان پد شارژر بی سیم Multi-coil این شرکت دانست. این شارژر بی سیم می‌تواند به صورت همزمان حداکثر سه دستگاه را با توان ۱۵ وات شارژ کند.

پد شارژ بی سیم هواوی شبیه یک قرص کشیده شده بزرگ است و به نظر می‌رسد که لایه‌ای از پارچه روی آن قرار گرفته است. این گجت همچنین از درگاه USB-C برای اتصال به آداپتور برق بهره می‌برد. هیچگونه جزئیات دیگری درباره مشخصات و قیمت این محصول منتشر نشده است.

نظر شما درباره لوازم جانبی سری هواوی P50 چیست؟ کدام یک از آنها توانست توجه شما را به خود جلب کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*