اسپیکر هوشمند Sound X 2021

اسپیکر هوشمند Sound X 2021 هواوی با طراحی جدید و LED‌های ۳۶۰ درجه معرفی شد

هواوی از اسپیکر هوشمند Sound X 2021 رونمایی کرد. این اسپیکر به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز شده است و از طراحی بهبود یافته و LEDهای ۳۶۰ درجه بهره می‌برد.

بیش از یک سال است که هواوی با مشکلات مربوط به تحریم‌های سخت آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. کسب و کار این شرکت در برخی بخش‌ها آسیب دیده است و در برخی حوزه‌ها نیز به خوبی رشد کرده است. معرفی اسپیکر هوشمند Sound X 2021 را می‌توان نماد رشد و گسترش غول فناوری چینی در سایر قسمت‌ها دانست.

اسپیکر هوشمند Sound X 2021

این اسپیکر به سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی او اس 2 مجهز شده است و از نورپردازی زیبایی در طراحی خود بهره می برد. بدنه محصول به صورت ۳۶۰ درجه با ۴۸ چراغ LED تمام رنگی پوشیده شده است. ترکیب نور و سایه متناسب با ریتم موسیقی تغییر می‌کند و هواوی نیز حالت‌های مختلفی از ترکیب نور و رنگ را در اختیار کاربران قرار داده است تا از میان آنها حالت دلخواه خود را انتخاب کنند.

اسپیکر هوشمند Sound X 2021 از ۴ بلندگوی میدرنج ۵ وات، یک سابووفر ۵۰ وات، یک توییتر ۳ وات و دو رادیاتور پسیو بهره می‌برد. نسل قبلی این اسپیکر هوشمند به تنها دو ووفر و ۶ بلندگوی فول رنج مجهز شده بود.

اسپیکر هوشمند Sound X 2021

جدای از جلوه‌های نوری هوشمند،‌ اسپیکر Sound X 2021 از قابلیت‌های مختلفی همچون انتقال صدا با یک لمس، مدل‌سازی میدان صوتی، تعامل صوتی، دستیار هوشمند خواب و جلوه‌های نوری تعاملی متفاوت برای سناریو‌های مختلف بهره می‌برد.

همچنین نحوه پاسخگویی این اسپیکر به گونه‌ای است که به انسان شباهت دارد و حس خوبی از تعامل بین انسان و کامپیوتر را به فرد منتقل می‌کند. به عنوان مثال وقتی که در حال صحبت با ساند ایکس هستید، اسپیکر از چهار افکت نورپردازی منبع صدا، تنفس در هنگام گوش دادن، فکر کردن هوشمندانه و پاسخی شبیه انسان استفاده می‌کند تا تعامل با شما را بهبود بخشد.

اسپیکر هوشمند Sound X 2021

منبع الهام بخش هواوی در طراحی این محصول تقویت کننده‌های لامپی معروف بوده‌اند و به همین دلیل نسل جدید Sound X از بدنه شفاف بهره می‌برد. این کار سبب شده که تضاد زیبایی بین شفافیت بدنه و افکت‌های رنگی به وجود آید.

حفره صدای این اسپیکر از جنس فلز است و ضخامتی ۰.۸ میلی‌متری دارد. این در حالی است که در نسل قبلی Sound X شاهد نمونه پلاستیکی با ضخامت ۲.۵ میلی‌متر بودیم.

اسپیکر هوشمند Sound X 2021

اسپیکر هوشمند Sound X 2021 اولین اسپیکر هواوی است که به سیستم عامل هارمونی مجهز شده است. این گجت می‌توان به راحتی به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، رایانه‌ها و نمایشگر‌های هوشمند متصل شود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و نحوه عرضه این محصول منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*