واچ فیس های هواوی بند 6

چگونه به واچ فیس های هواوی بند 6 دسترسی پیدا کنیم؟

Huawei Band 6 با فیس واچ فیس‌های متنوع و زیبای خود توانسته نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار بگیرد، اما چگونه به واچ فیس های هواوی بند 6 دسترسی پیدا کنیم؟

دستبند هوشمند و جدید هواوی بند 6 از واچ فیس‌های متنوع‌تر و زیباتری نسبت به رقبا بهره می‌برد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است، اما در این بین برخی از کاربران با نحوه دسترسی به این واچ فیس‌ها آشنا نیستند و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه دسترسی به واچ فیس های هواوی بند 6  آشنا کنیم.

نحوه دانلود واچ فیس های هواوی بند 6

برخی از کاربران از طریق مارکت اپلیکیشن Huawei Health نمی‌توانند گزینه دریافت و تغییر واچ فیس های هواوی بند 6 را مشاهده کنند که این موضوع به محدودیت‌های آی پی کاربران مربوط می‌شود، اما با این وجود امکان کنار زدن آسان این محدودیت و دسترسی به بیش از 150 فیس واچ متنوع و زیبا وجود دارد.

برای این کار کاربران باید در گام نخست از روی گوشی خود به بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها مراجعه کنند و تنظیمات و اطلاعات اپلیکیشن Huawei Health را حذف نمایند. در ادامه با استفاده از روش‌های مختلفی چون برنامه‌های موسوم به تغییر IP، آی پی مورد استفاده در گوشی را نیز تغییر دهند.

در گام بعدی، کاربران می‌بایست مجددا اپلیکیشن Health را اجرا کرده و با وارد کردن Huawei ID و انتخاب یک کشور دیگر مانند کشورهای اروپایی به بیش از 150 واچ فیس متنوع دسترسی پیدا کنند. با انجام این فرایند، گزینه دریافت و نصب واچ فیس‌های موجود در فروشگاه اپ گالری به اپلیکیشن Health افزوده خواهد شد.

واچ فیس های هواوی بند 6

همانند تصویر فوق، کاربران می‌توانند به آسانی به واچ فیس های هواوی بند 6 دسترسی پیدا کرده و ظرف مدت کمتر از 1 دقیقه از 150 مدل مختلف بهره‌مند شوند.

واچ فیس های هواوی بند 6

دستبند هوشمند هواوی بند 6 به تازگی به بازار ایران راه پیدا کرده با گارانتی رسمی و قیمت مناسب قابل خریداری است. همچنین این دستبند به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات هواوی در جهان محسوب می‌شود و از مزایای متعددی چون صفحه نمایش بزرگ و مستطیلی AMOLED، واچ فیس‌های بیشتر، دوام باتری طولانی‌تر، رابط کاربری مناسب و طراحی مشابه ساعت‌های هوشمند بهره می‌برد.

واچ فیس های هواوی بند 6

این دستبند هوشمند قادر به پایش پارامترهای سلامتی، فعالیت ورزشی و حتی خواب و میزان استرس کاربران است. همچنین هواوی برای این دستبند هوشمند خود طیف کاملی از حسگرها را در نظر گرفته است که می‌تواند قابلیت‌هایی چون پایش ضربان قلب، پایش میزان اشباع اکسیژن خون، پایش خواب، محاسبه کالری مصرفی و تشخیص خودکار شروع فعالیت بدنی را به کاربران ارائه دهد.

پشتیبانی از حالت‌های ورزشی متعدد نیز یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ این دستبند هوشمند هواوی محسوب می‌شود. علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند هواوی بند 6 را با بندهای سیلیکونی ضد حساسیت و مقاوم در برابر اشعه خورشید در رنگ‌های مختلف سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گرند توووووووور؟؟؟؟؟